اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس به دنبال دستگیری دو سارق مسلح/ سرقت از سوپر مارکت با تهدید چاقو و اسلحه + تصاویر



دو دوست که با تهدید اسلحه و چاقو از یک سوپرمارکت دستبرد زده بودند،‌تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در مورخه 25/03/1393 وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک مغازه سوپرمارکت واقع در اتوبان شهید محلاتی - خ آب موتور - خ واضحی فر - كوچه رشیدآباد به کلانتری 110 شهدا اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری در محل ، صاحب سوپرمارکتی اعلام کرد دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت ویو آبی رنگ اقدام به سرقت مسلحانه از مغازه وی کرده اند .

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت  ازسوپرمارکت

پرونده در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
 مالباخته پس از حضور در اداره یکم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کاراگاهان گفت : "در ساعت 20:30  مورخه 25/03/1393 داخل مغازه خود بودم که ناگهان دو نفر وارد مغازه شده و یکی از آنها یک قبضه اسلحه را از زیر لباسش خارج کرد و اعلام نمود : "هرچه پول در مغازه داری ، بده" ؛ بنده به آنها اعلام کردم که اسلحه واقعی نیست که نفر دوم یک قبضه چاقو از زیر لباسش خارج کرد و گفت : "چاقو که دیگه الکی نیست" و پس از آن هر دو نفر به پشت دخل آمده و تمامی وجوه نقد داخل مغازه را سرقت و به سرعت سوار یک دستگاه موتورسیکلت ویو آبی رنگ پارک شده در مغازه شده و اقدام به فرار کردند ؛ در حین فرار سارقین ، یک قوطی کنسرو را به سمت آنها پرتاب کردم که به صورت یکی از آنها برخورد کرد اما آنها بدون توجه به این موضوع از محل فرار کردند" .

اخبار,اخبار حوادث ,سرقت  ازسوپرمارکت


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : "با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در اداره یکم پلیس آگاهی و با توجه به تجهیز محل وقوع سرقت به دوربین های مداربسته و ثبت تصاویر لحظه سرقت ، دستور انتشار تصاویر بدست آمده ی متهمین از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شده و اطلاعاتی در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این اشخاص در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های 51055501 و 51055601 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند " .


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دستگیری دو سارق مسلح هنگام سرقت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید به خودکشی سارق مسلح برای فرار از محاصره پلیس



تهدید به خودکشی سارق مسلح برای فرار از محاصره پلیس

سارق مسلح وقتی خود را در محاصره پلیس دید با قرار دادن اسلحه بر روی سرش تهدید به خودکشی کرد که با عملیات روانی پلیس خود را تسلیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه 12 خرداد امسال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه ناکام از طلافروشی در خیابان ستارخان به ماموران پلیس گزارش شد.

پس از اطلاع تیمی از ماموران سرکلانتری دوم پلیس پایتخت در محل سرقت حاضر شده و در بررسی های اولیه متوجه شدند دو مرد موتورسوار با شلیک تیر هوایی قصد سرقت از طلافروشی را داشته اند که پس از ناکامی در اجرای نقشه خود از محل گریخته بودند.

بلافاصله طرح مهار در منطقه اجرا شد و مشخصات سارقان در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت. سرانجام یکی از واحدهای گشت پلیس به دو موتور سوار که در حال مخفی کردن وسیله ای آهنی در میان خودروهای پارک شده در خیابان جلال آل احمد بودند مشکوک شدند.

ماموران با بررسی موضوع اطمینان پیدا کردند که آنها همان سارقان مسلح تحت تعقیب پلیس هستند. سریع عملیات دستگیری دستگیری دزدان آغاز شد که در همان ابتدا یکی از متهمان موفق به فرار شد. همدست او نیز وقتی خود را در محاصره ماموران دید از زیر لباس خود یک کلت را بیرون آورد و تهدید کرد اگر ماموران به او نزدیک شوند خودکشی می کند.

ماموران سپس با عملیات روانی مرد مسلح را آرام کرده و سارق طلافروشی با گذاشتن اسلحه بر روی زمین خود را تسلیم ماموران کرد.در بازرسی محل نیز یک پتک آهنی و یک کلاه مخصوص سرقت مسلحانه کشف شد.

متهم به نام سعید پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: از یک ماه قبل با همدستی یکی از دوستانم نقشه سرقت از این طلافروشی را طراحی کرده بودیم. امروز بر اساس نقشه در خیابان شمشیری یک دستگاه موتوسیکلت را سرقت کرده و در ساعات پایانی شب که خیابان خلوت بود وارد طلافروشی شدیم. در ابتدا دو تیر شلیک کرده و همدستم با پتک چند ضربه به شیشه ویترین زد اما به دلیل اینکه شیشه محکم بود موفق به سرقت نشده و از محل فرار کردیم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تائید این خبر به مهر اعلام کرد، صاحب طلافروشی هم با مراجعه به کلانتری سارق دستگیر شده را شناسایی کرد./مهر