اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس به دنبال جسدی که از قبر دزدیده شد


پلیس سن آنتونیو در آمریکا به دنبال متهمی است که جسد یک زن 25 ساله را دزدیده است. این جسد پس از مراسم تشییع جنازه و قبل از سوزانده شدن گم شد.

خبرآنلاین: پلیس سن آنتونیو در آمریکا به دنبال متهمی است که جسد یک زن 25 ساله را دزدیده است. این جسد پس از مراسم تشییع جنازه و قبل از سوزانده شدن گم شد.

سخنگوی پلیس سن آنتونیو در این رابطه گفت : در این 22 سالی که کار کردم هیچوقت با چنین موضوعی مواجه نشده بودم.

این زن این ماه به دلیل ابتلا به یک بیماری ارثی فوت کرد. مراسم تشییع جنازه او شنبه گذشته که روز تولدش نیز بود برگزار شد. سپس جسد او را که داخل قبری بود به پشت کلیسا بردند تا برای سوزاندن آماده کنند. پس از یک روز تعطیلی وقتی کارگران بازگشتند قبر را خالی دیدند.

مالک قبرستان برای کسی که اطلاعاتی مربوط به جسد بدهد ۲۰ هزار دلار جایزه گذاشته است.


ویدیو مرتبط :
نبش قبر / جسدی سالم پس از 15 سال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات رئیس پلیس آگاهی درباره علت دزدیده شدن خودروها



اخبار,اخباراجتماعی,پلیس آگاهی

 اخباراجتماعی - رئیس پلیس آگاهی: غالبا خودروهایی دزدیده می‌شوند که سوئیچ ضد سرقت ندارند

رئیس پلیس آگاهی گفت: ۸۰ درصد خودروهای کشور که قبل از سال ۸۶ تولید شده اند سوئیچ ضد سرقت ندارند.

سردار محمدرضا مقیمی در این باره گفت: یکی از اقداماتی که پس از تشکیل قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت به آن بیشتر توجه کردیم، اصلاح فرایندها و استفاده ازتوان و مسئول سازی سازمان‌های بیرونی در قبال سرقت‌های انجام شده است.

وی افزود: یکی از سرقت‌هایی که متاسفانه از سال ۸۸ سیر صعودی در کشور داشته، سرقت خودرو است که دلیل آن عدم ایمنی برخی از خودروها است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی ناجا، به هر میزان در ساخت و مهندسی خودروها، ایمنی مدنظر قرار بگیرد، سارقان نسبت به سرقت آن خودرو کمتر اقدام کرده و در نهایت ضریب سرقت نیز کمتر می‌شود.

مقیمی یادآور شد: پلیس آگاهی ناجا پس از بررسی و تحلیل آمارهای بدست آمده، خودروهایی که از ضریب ایمنی کمتری برخوردار بودند را شناسایی کرده و ضمن ایجاد تعامل و ارتباط با سازندگان این نوع خودروها، نقاظ ضعف را توسط کارشناسان پلیس به آن‌ها اعلام کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام کنند چرا که با رفع این عیوب، قطعا سرقت خودرو در کشور کاهش یافته و امنیت نیز افزایش می‌یابد.

به گفته مقیمی در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل، وقوع سرقت خودرو ۸.۵ درصد افزایش و سرقت موتورسیکلت نیز طی این مدت، ۵.۵ درصد کاهش داشته است این درحالی است که سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو نیز ۰.۷ درصد بیشتر شده است.

وی از برگزاری جلسه با مسئولان دو شرکت خودروسازی خبر داد و اظهار داشت: خواسته‌های طرفین مطرح و مقرر شد جلسات کارشناسی دیگری برگزار شود و در آن به صورت عینی، مستندات توسط پلیس ارائه شود؛ خودروسازان نیز متعهد شدند تا نسبت به رفع معایب، اقدام کنند.

رئیس پلیس آگاهی کشورمان، اعلام کرد: برخی از خودروهایی که در گذشته بیشتر مورد سرقت قرار می‌گرفتند، با نصب سوئیچ ضد سرقت از سال ۸۶، منجر به کاهش آمار سرقت شدند و امیدواریم این اقدام در خصوص قطعات، لوازم و انواع دیگر خودروها ادامه داشته باشد. بنابراین سال گذشته شاهد بودیم، بیش از ۸۰ درصد سرقت‌ها مربوط به خودروهایی بود که قبل از سال ۸۶ شماره‌گذاری شده بودند.

مقیمی تصریح کرد: اگرچه خط تولید خودروها از گذشته ترسیم و مهندسی شده و تغییر برخی از روش‌ها برای خودروسازان مشکل است و منجر می‌شود تا کار با کندی پیش رود اما افق روشنی را در ادامه این تعامل پیش رو خواهیم داشت.
اخبار اجتماعی - مهر