اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس انگلیس به دنبال هویت مرد سیاه آسمانی



پلیس انگلیس به دنبال هویت مرد سیاه آسمانی

پلیس بریتانیا به دنبال تعیین هویت مردی است که احتمال داده می شود از آسمان به زمین افتاده و مرده باشد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش  فارس، این حادثه رازآلود درماه سپتامبر رخ داد که ساکنان منطقه‌ای در غرب لندن در صبح یک روز یکشنبه جسد مچاله شده یک مرد سیاهپوست را در نزدیکی خانه‌هایشان یافتند.

کارآگاهان در ابتدا معتقد بودند که وی قربانی یک قتل است اما پس از یک روز به این نتیجه رسیدند که این مرد احتمالا پس از عبور یک جت مسافربری که قصد فرود در فرودگاه هیث رو را داشته است به زمین افتاده و جان سپرده است.

این مرد هیچ اوراق شناسایی همراه نداشته و فقط کمی پول آنگولایی به همراه داشته است که فرضیه آنگولایی بودن را برای پلیس ایجاد کرده است به ویژه اینکه تحقیقات نشان می دهد که هواپیمای از آنگولا در همان زمان مرگ این مرد در فرودگاه هیثرو نشسته استساکنان محلی با این اتفاق آشنا هستند که همیشه هواپیماها با نزدیک شدن به باند برای فرود چرخ های خود را باز می کنند.

به نوشته آسوشیتدپرس کالبدشکافی انجام شده 2 روز پس از حادثه علت مرگ را آسیب های متعدد اعلام کرد. پلیس با انتشار عکسی از متهم از مردم خواسته است در شناسایی هویت او کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که تلاش ها برای شناسایی این مرد با کمک مقام های آنگولایی ناموفق بوده است. پلیس در اطلاعیه خود این مرد را یک آفریقایی بین 20 تا 30 سال معرفی کرده که شلوار جین و کفش های سفید و یک سویت شرت خاکستری در بر داشته است.

در حالیکه عده ای و حتی پلیس فرضیه پنهان شدن او در هواپیما برای سفر به بریتانیا را رد نمی کنند در سال های اخیر این روند برای آمدن به اروپای غربی افزایش داشته است.

کریس ییتس از کارشناسان امنیت هوایی می گوید امنیت ضعیف در فرودگاه های آفریقایی از جمله در فرودگاه لواندای آنگولا باعث شده تا تعداد موارد پنهان شدن افراد در هواپیما برای سفر به اروپای غربی افزایش یابد که در اکثر موارد نیز این تلاش ها ناکام می ماند.

وی گفت: این تلاش ها اغلب به مرگ منجر می شود چرا که این افراد وارد چرخ هواپیماها یا قسمت بار می شوند که دستگاه تنظیم فشار هوا ندارد و پس از گذر از ارتفاع 10 هزار پایی نبود اکسیژن یک معضل اساسی است. سرما نیز در این ارتفاع به آن افزوده می شود و دما به 40 تا 50 درجه زیر صفر می رسد و احتمال زنده ماندن بسیار کم می شود.

وی احتمال می دهد که این مرد احتمالا در همان ساعات ابتدایی پرواز از هوش رفته و سپس مرده است. جالب اینکه مردم محلی از یک مورد مرگ مشابه دیگر در سال‌های اخیر خبر می‌دهند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
فیلم کشتن مرد بی خانمان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: شلیک پلیس آمریکا به مرد سیاه‌پوست


تصاویر تیراندازی افسر پلیس آمریکایی به مرد سیاه پوست در کارولینای جنوبی منتشر شد.

فرارو:  یک افسر پلیس سفید پوست در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا روز سه شنبه، پس از انتشار تصاویری که وی را هنگام تیراندازی از پشت به یک مرد سیاه پوست فراری نشان می داد، به قتل متهم شد.

در این حادثه که روز شنبه رخ داد، مایکل توماس اسلیگر مأمور پلیس گشت، خودروی والتر لامر اسکات، مرد سیاه پوست پنجاه ساله را به علت نقص فنی در چراغ عقب خودرو، متوقف می‌کند و هنگام گریز او از محل، هشت گلوله به او شلیک می‌کند. مقامات آمریکا می‌گویند افسر پلیس قبل از تیراندازی نیز از دستگاه شوک برای والتر اسکات استفاده کرده بود.

در تصاویر حادثه می توان دید که مرد سیاه پوست بعد از شلیک گلوله هشتم پلیس روی زمین می‌افتد. در اینجا توماس اسلیگر، آهسته به مرد سیاه پوست نزدیک می‌شود و از او می خواهد که دستانش را پشت سر خود قرار دهد. زمانیکه والتر تکان نمی خورد، افسر پلیس دست او را عقب کشیده و به او دستبند می زند. افسر سپس فوراً به محل تیراندازی خود بازگشته، چیزی را از روی زمین برمی دارد و دوباره آن را نزدیک پای والتر اسکات روی زمین می‌اندازد.

روز دوشنبه، دیوید آیلور وکیل پیشین اسلیگر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد موکل او احساس خطر کرده است و اسکات نیز قصد داشته است دستگاه شوک او را بردارد. آیلور پس از انتشار تصاویر ویدیویی دیگر حاضر نشد از این افسر پلیس دفاع کند.

کریس استورات، وکیل خانواده مرد سیاه پوست که یک روز بعد از تیراندازی به شهر چارلستون شمالی آمد، گفت انتشار تصاویر حادثه، مقامات را واداشت تا فوراً واکنش قاطعانه نشان دهند.

استوارت، همچنین شخصی که این تصاویر را فیلمبرداری کرده است، قهرمان نامید. خشونت های اخیر پلیس آمریکا و قتل سیاه پوستانی که سلاح به همراه ندارند، باعث شده است آمریکایی‌ها دیگر به مأموران قانون اعتماد نداشته باشند. 

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست

(تصاویر) لحظه شلیک پلیس امریکا به مردسیاه‌پوست