اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس امنیت: کاری به مهمانی های خصوصی مردم نداریم



 

پلیس کاری به مهمانی های خصوصی مردم ندارد و در صورت اعتراض همسایگان وارد عمل می شود اما با میهمانی هایی که از طریق اینترنت یا شبکه های اجتماعی جمع می شوند به صورت قاطعانه برخورد می کند. سردار سرتیپ احمد روزبهانی رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی کشور در جمع خبرنگاران به تشریح فعالیتهای این حوزه در 6 ماهه گذشته پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، سردار سرتیپ احمد روزبهانی رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی کشور گفت: در 6ماه گذشته برخورد با باندهای تجهیزات ماهواره 160 درصد،باندهای قاچاق مشروبات الکلی 26 درصد و مراکز فساد و فحشا 13 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال برنامه ویژه ای پلیس برای استانهای شمالی در نظر گرفته بود افزود: متاسفانه عده ای این استانها را حیات خلوت خود کرده بودند و بسیاری از مسائل اخلاقی را رعایت نمی کردند برای همین نیروی انتظامی با استفاده از نیروهای کادری خود استان و استانهای همجوار نظم و امنیت را کنترل کرد.

سردار روزبهانی ادامه داد: 80 هزار نفر- روز در این رابطه به کار گرفته شدند که طبق نظر سنجی از مردم 30 تا 35 درصد رضایتمندی نسبت به سالهای قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح پلیس در مناطق جنگلی و ساحلی اقدام به ایجاد نظم و برخورد با هنجارشکنی کرد اظهار داشت:مذاکراتی درباره کمبود طرح های سالم سازی در مناطق شمالی کشور صورت گرفته است تا در آینده اجرای این طرح ها در اختیار افراد معتمد قرار گیرد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی کشور درباره جمع آوری زنان خیابانی گفت: پلیس برای جمع آوری این زنان مشکلی ندارد اما نگهداری بعد از آن حائز اهمیت است و باید در این باره برنامه ای داشت.

همچنین وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد پلیس با باندهای فساد گفت: کشفیات پلیس در این زمینه 32 درصد کمتر از سال گذشته بوده اما دستگیری 13 درصد افزایش داشته است.

سردار روزبهانی درباره بازگشایی مدارس تصریح کرد: حضور نیروهای پلیس در دبیرستانهای دخترانه که مورد نیاز است گسترش یافته است و همچنین گشتهایی در این باره در نظر گرفته شده تا امنیت اطراف مدارس تامین شود.

وی تاکید کرد: پلیس همواره با گروههای شیطان پرستی برخورد می کند اما خلا قانونی در این زمینه وجود دارد و باید به خانواده ها و جوانان آگاهی داد..../خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
دیگه تو خواب هم امنیت نداریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک روز کاری با پلیس زن امنیت اخلاقی


تابستان که می آید دلواپسی ها برای رعایت حجاب و عفاف نیز بیشتر می شود. میدان های شهر نیز ون های سبز گشتهای پلیس امنیت اخلاقی را میزبانی می کنند. بار مسئولیت برخورد با بدحجابان بر عهده پلیس‌های خانمی است که در کنار ون ها ایستاده اند و معمولا افسر مردی نیز با آنها همکاری می کند

صبح تا شب زیر آفتاب تابستان ایستاده تا چهره شهر را از زشتی‌ها پاک کند. به کارش اعتقاد دارد، می گوید: نمی خواهم نگاهی که به این دختران هفت رنگ می شود به من هم بشود. خیلی‌ها از ما تشکر می کنند و همین برایمان کافی است...

تابستان که می آید دلواپسی ها برای رعایت حجاب و عفاف نیز بیشتر می شود. میدان های شهر نیز ون های سبز گشتهای پلیس امنیت اخلاقی را میزبانی می کنند. بار مسئولیت برخورد با بدحجابان بر عهده پلیس‌های خانمی  است که در کنار ون ها ایستاده اند و معمولا افسر مردی نیز با آنها همکاری می کند. اما نگاه این خانم ها که در طول روز با ده ها بد حجابی که برخی با پرخاش و دعوا و گاه با خواهش به کار آنها انتقاد دارند، چیست؟

میدان تجریش – پاساژ تندیس