اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس از مردم خواست: شناسایی سارقان مسلح بانک + عکس




پلیس از مردم خواست:
شناسایی سارقان مسلح بانک + عکس

پلیس آگاهی تهران‌بزرگ از مردم خواست سارقانی را که از بانکی در خانی‌آبادنو سرقت مسلحانه کردند را شناسایی کنند.

شناسایی سارقان مسلح بانک,عکس سارقان مسلح بانک

 

به گزارش  ایسنا، یک فقره سرقت مسلحانه از بانکی در شعبه خانی‌آبادنو در ساعت 08:15 بیستم اسفندماه پارسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری 152 خانی‌آباد در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو سارق مسلح، با تهدید اسلحه اقدام به سرقت از داخل بانک کرده و پس از سرقت، با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور بازپرس شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت به تحقیق از شاهدان صحنه سرقت مسلحانه پرداختند. بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته و همچنین اظهارات کارمندان بانک نشان داد که در ساعت اولیه شروع به کار روزانه بانک دو تن در حالی که عینک‌دودی به چشم داشتند وارد شعبه شده،

 

یکی از آنها از داخل کیف‌دستی همراهش یک قبضه اسلحه کلاش و نفر دوم نیز از زیرلباسش یک قبضه چاقو و اسلحه‌کمری خارج و ضمن تهدید کارمندان و مشتریان اقدام به سرقت وجوه نقد داخل باجه‌های بانک کرده، پس از خروج از بانک با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده‌اند.

یکی از کارمندان شعبه در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: " دو سارق مسلح وارد بانک شده که یکی از آنها اسلحه کلاش و نفر دوم نیز چاقو و اسلحه کمری در دست داشت. آنها پس از ورود به داخل بانک، اسلحه‌های خود را مسلح و شروع به تهدید کردند که "هیچ‌کس از جای خود تکان نخورد" و یکی از آنها به بالای یکی از باجه‌های شعبه رفت و نفر دوم نیز اقدام به سرقت پول‌های داخل کشوهای همکاران کرد و پس از سرقت، هر دو از بانک خارج و با دو دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند".

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران‌بزرگ، با انتشار این خبر اعلام این خبر گفت: با توجه به تصاویر بدست آمده از سارقان مسلح، دستور انتشار تصاویر این دو متهم برای شناسایی از سوی بازپرس صادر شد. کلیه شهروندان در صورت شناسایی متهمان، هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفی‌گاه یا محل‌های تردد متهمان را از طریق شماره تماس 51055501 و 55381036 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قراردهند.

 

شناسایی سارقان مسلح بانک,عکس سارقان مسلح بانک

 

 

شناسایی سارقان مسلح بانک,عکس سارقان مسلح بانک

/ایسنا


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردنبند قاپی در ساعت "10 صبح"/ مردم به پلیس جهت شناسایی سارقان خشن کمک کنند (+ عکس)



اخبار حوادث - گردنبند قاپی در ساعت "10 صبح"/ مردم به پلیس جهت شناسایی سارقان خشن کمک کنند (+ عکس)

تصاویر دو مرد شرور که اقدام به گردنبند قاپی کرده بودند ، از سوی پلیس جهت شناسایی نپتوسط مردم ، منتشر شد.

در مورخه 21 آبان ماه یکی از اهالی و کسبه خیابان قزوین با مراجعه به کلانتری 111 هفت چنار به مأمورین اعلام کرد که دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس اقدام به سرقت گردنبند وی کرده اند . 
 
پرونده در اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "گردنبندقاپی" و به دستور قاضی رضوانفر ، جانشین دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

 

اخبار,اخبار حوادث,سارقان خشن

 


اظهارات مالباخته :  
مالباخته پس از حضور در اداره هجدهم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در ساعت 10:00 از درب منزل خارج و به محل کار خود در مغازه ای در نزدیکی محل سکونت خود رفتم ؛ در حال باز کردن درب مغازه بودم که یک موتورسیکلت پالس با دو سرنشین از مقابل من عبور کرد . هنوز چند لحظه از باز کردن درب مغازه نگذشته بود که سرنشین موتورسیکلت وارد مغازه شد ؛ آنزمان تصور می کردم که این شخص مشتری است و قصد خرید دارد اما ناگهان وی با چاقویی که همراه خود داشت به سمت حمله ور شد و در یک حظه اقدام به قاپیدن گردنبند کرد و به سرعت سوار موتورسیکلت شد و بهمراه همدست خود از محل متواری شد ". 
 
مالباخته در ادامه اظهاراتش در خصوص تجهیز مغازه به دوربین های مداربسته ، به کارآگاهان گفت : "حدودا چند ماه پیش از این ماجرا ، به پیشنهاد یکی از دوستان خود اقدام به تجهیز مغازه به دوربین های مداربسته کردم و خوشبختانه تصاویر این دو سارق توسط دوربین ضبط شده است ". 

 

 

اخبار,اخبار حوادث,سارقان خشن

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی محل سرقت و به منظور شناسایی و دستگیری متهمین ، دستور انتشار تصاویر بدست آمده از هر دو متهم تحت تعقیب اداره هجدهم پلیس آگاهی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی هویت متهمین شده درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، محل سکونت و یا مکان های تردد این افراد را از طریق شماره تماس های 51055518 ، 51055617 و 51055616 در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم مبارزه با کیف قاپی و گردنبندقاپی قرار دهند .  

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران