اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس آدم خوار دستگیر شد!


یک پلیس نیویورک که قصد داشت با ربودن چند زن ، آن ها را پخته و بخورد دستگیر شد.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر:  یک پلیس نیویورک که قصد  داشت با ربودن چند زن ، آن ها را پخته و بخورد دستگیر شد.

 این پس از آن دستگیر شد که از وی اسنادی به دست آمد که نشان می داد با همدستی فردی در نیوجرسی برای ربودن چند زن برنامه ریزی کرده است.

به گزارش رسانه های آمریکا، آن ها مشخصات حداقل 100 زن را تهیه کرده و قصد داشتند پس از ربودن این زنان به آن ها تجاوز کرده و سپس آن ها را پخته و بخورند.

پلیس گفته است که در پیامک های تلفنی و ایمیل های این شخص با دوستش، جزئیات چگونگی پختن و خوردن اعضای بدن قربانیان شرح داده شده بود.

بسیاری از مردم نیویورک از شنیدن این خبر تکان خورده و انتظار می رود جلسه محاکمه این پلیس با جنجال همراه شود.


ویدیو مرتبط :
آدم خوار انگلیسی به ضرب گلوله پلیس به قتل رسید+ تصاویر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مرد آدم‌خوار با شلیك پلیس



مرگ مرد آدم‌خوار با شلیك پلیس

مردی كه در جریان یك درگیری صورت طرف مقابل را گاز گرفته و آن را جویده بود با شلیك گلوله پلیس آمریكا از پای درآمد.

ایسنا:  به گفته مقامات محلی شهر «میامی» در ایالت فلوریدا، یكی از شاهدان این ماجرا پس از دیدن درگیری میان این دو مرد و شنیدن صدای شلیك گلوله، پلیس را مطلع ساخت.

این افسر پلیس كه نامی از او منتشر نشده است، پس از اینكه به صحنه درگیری رسید، با متهم كه در حال جویدن گوشت صورت طرف مقابلش بود، مواجه شد. به آن دو دستور داد تا درگیری را پایان دهند اما وقتی دید متهم همچنان فحاشی می‌كند، گلوله‌ای به سمت او شلیك كرد.

به گفته پلیس محلی «میامی»، متهم بر اثر اصابت گلوله در دم جان باخت. اما مرد دیگر كه جراحت وخیمی برداشته بود، به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، سخنگوی پلیس «میامی» در پی وقوع این حادثه اعلام كرد: این افسر پلیس به موقع اقدام كرده و «قهرمان» است./ایسنا