اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلنگ ایرانی در پارک ملی ساریگل +عکس


یکی از کوهنوردان علاقمند به طبیعت در استان خراسان شمالی موفق شد تصویر یک پلنگ ایرانی را در پارک ملی ساریگل به ثبت برساند.

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: یکی از کوهنوردان علاقمند به طبیعت در استان خراسان شمالی موفق شد تصویر یک پلنگ ایرانی را در پارک ملی ساریگل به ثبت برساند.

از یک پلنگ ایرانی در پارک ملی ساریگل تصویربرداری شد

آقای حسین شکرانی در این باره گفت: چند روز قبل حین بازدیدی که به همراه ۲ نفر از دوستان از پارک ملی ساریگل اسفراین داشتیم حوالی ساعت ۱۲ ظهر یک پلنگ ایرانی را مشاهده نمودیم.

خوشبختانه موفق شدیم از این پلنگ زیبا که بسیار آرام، مغرور و با ابهت بود تصویربرداری کنیم.

از یک پلنگ ایرانی در پارک ملی ساریگل تصویربرداری شد

حمید فخرانی رئیس اداره محیط زیست اسفراین نیز با تایید این موضوع گفت: با تلاش شبانه روزی محیط بانان امنیت خوب و جمعیت مناسبی از چهارپایان علفخوار در پارک ملی ساریگل ایجاد و این پارک زیستگاه بسیار مناسبی برای پلنگ ایرانی به شمار می رود.


ویدیو مرتبط :
پلنگ پارک ملی ساریگل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال جدید ایرانی ها در فیس بوک با فحاشی به دورازه بان تیم ملی+عکس




اخبار ورزشی - جنجال جدید ایرانی ها در فیس بوک با فحاشی به دورازه بان تیم ملی

پس از باخت به گینه با اشتباهات گلر، برخی دوباره فرصت را مغتنم شمرده و این‌بار اقدام به تظاهرات در فیس‌بوک کرده‌اند!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، نخستین گام تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی فوتبال با شکست برابر تیم نه چندان قوی گینه آغاز شد تا با همین یک شکست، منتقدان همیشه منتظر، فرصت را غنیمت شمارند و ‌انتقادات تند و تیز خود را متوجه تیم ملی و تصمیمات سرمربی آن کنند؛ اما این ‌بار بهانه دانیال داوری است.

تصمیمات کارلوس کی‌روش در ایران منتقدان بسیاری دارد كه منتظر لغزش وی با نتیجه نگرفتن تیم ملی هستند. آن‌ها حتی برای اثبات حقانیت خود، حاضرند به صفحه فیس‌بوک یک بازیکن ملی‌پوش حمله کنند و با الفاظی رکیک، او را بنوازند تا روحیه‌ای دو‌چندان از حمایت‌های هموطنانشان، راهی جام‌جهانی شود.

پس از فتح صفحات شخصی لیونل مسی که بحث جهانی به راه انداخت، لیما مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی برزیل، مهاجمان تیم‌ملی بوسنی و مربی تیم‌ملی نیجریه (که تنها گناهشان همگروهی با ایران در جام‌جهانی است)، هاسه‌گاوای دو رگه، به دلیل حضور نیافتن در تیم‌ملی و ایوان زایتسف، والیبالیست ایتالیایی، حالا دامنه اعتراضات و تحرکات بالا‌تر رفته و ایرانی‌های زیادی در یکی دو روز اخیر با ادبیات زشت و سخیف به صفحه فیس‌بوک دانیال داوری حمله کردند و حسابی از خجالت دروازه‌بان ایرانی تیم اینتراخت برانشوایگ درآمدند.

ایرانی‌های حاضر در این صفحه، ضمن به کار بردن الفاظ زشت و رکیک نسبت به داوری دروازه‌بان ایرانی جا مانده از تیم ملی را به وی یادآور شدند و او را غریبه‌ای خواندند که در تیم ملی ایران جایی ندارد.

البته جای نگرانی زیادی وجود ندارد، زیرا صفحه فیس‌بوک داوری از ژوئن 2013 تاکنون بروزرسانی نشده و احتمالا او با چنین پیام‌هایی روبرو نمی‌شود. اما پرسش اساسی این است که نفر بعدی این جنگ یک‌طرفه چه کسی خواهد بود و در میدان نبردی که سربازان آن از هویت مشخصی برخوردار نیستند، بالاخره، چه زمانی به صلح و آتش‌بس روی خواهند آورد؟

 

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

 

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

 

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

 

اخبار,اخبار ورزشی,فحاشی ایرانی ها در فیس بوک به داوری

اخبار ورزشی - جام نیوز