اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلنگ ایرانی در ارتفاعات تهران دیده شد


محیط بانان شهرستان فیروزکوه در استان تهران حین گشت و کنترل از یک پلنگ ایرانی عظیم الجثه تصویربرداری نمودند.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست:  رضا کرمی با اعلام این خبر گفت: ظهر روز گذشته باحضور در منطقه شکار ممنوع کاوده ، درحین عملیات گشت و کنترل یک قلاده پلنگ ایرانی درارتفاعات این منطقه مشاهده گردید.

او گفت: تصویربرداری از این پلنگ در روز گذشته انجام شده. مشاهده پلنگ در روز نشانگر امنیت منطقه و وجود زیستگاه بکر و مناسب برای زندگی این گونه منحصربفرد است.

به گفته کرمی آخرین مشاهده و تصویربرداری از پلنگ ایرانی درزیستگاههای فیروزکوه مربوط به سال گذشته بوده است.

گفتنی است شهرستان فیروزکوه از زیستگاههای قوچ ومیش و کل و بز استان بوده و در سالیان اخیر پلنگ ایرانی در مناطق مختلف این شهرستان چندین بار مشاهده شده است.


ویدیو مرتبط :
ارتفاعات تهران خخخخخخخخخخخخخخخخخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلنگ ایرانی در ارتفاعات تهران +عکس


محیط بانان شهرستان فیروزکوه در استان تهران حین گشت و کنترل از یک پلنگ ایرانی عظیم الجثه تصویربرداری نمودند.

خبرگزاری مهر: محیط بانان شهرستان فیروزکوه در استان تهران حین گشت و کنترل از یک پلنگ ایرانی عظیم الجثه تصویربرداری نمودند.

این تصویربرداری توسط رضا کرمی رئیس اداره محیط زیست فیروزکوه در ساعت ۱٫۳۰ ظهر در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کاوه ده و از فاصله بسیار نزدیک صورت گرفته است.

عکس: تصویر برداری از یک پلنگ ایرانی در ارتفاعات تهران

رضا کرمی در این باره گفت: حین گشت زنی در ارتفاعات ناگهان با پلنگی مواجه شدیم که بر روی یک صخره درست بالای سر ما و در فاصله ای بسیار نزدیک قرار داشت.

وی افزود: پلنگ که بسیار درشت جثه بود، لحظاتی نشست و دقیقا به تماشای ما مشغول شد که در این فاصله موفق به تهیه عکس از آن شدم و پس از دقایقی در کمال خونسردی برخواست و به پشت صخره برگشت و از دیدخارج شد.

عکس: تصویر برداری از یک پلنگ ایرانی در ارتفاعات تهران