اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلمپ پنج انبار برنج


رئیس سازمان غذا و دارو از تحت نظارت بودن برنج‌های وارداتی اطمینان داد و درباره برنج‌های آلوده و تاریخ مصرف گذشته هندی گفت: تا جایی که ما در جریان هستیم، این برنج‌های آلوده و تاریخ گذشته وارد بازار نشده‌اند.

خبرگزاری آنا: رئیس سازمان غذا و دارو از تحت نظارت بودن برنج‌های وارداتی اطمینان داد و درباره برنج‌های آلوده و تاریخ مصرف گذشته هندی گفت: تا جایی که ما در جریان هستیم، این برنج‌های آلوده و تاریخ گذشته وارد بازار نشده‌اند.

 رسول دیناروند در حاشیه همایش کشوری آزمایشگاه‌های برتر درخصوص برنج‌های تاریخ گذشته که در انبارها ذخیره شده بودند، افزود: تمام برنج‌هایی که در انبارها بودند آزمایش و 80 درصد آنها تایید صلاحیت شده‌اند. بنابراین امکان مصرف دارند اما 20 درصد از آنها تایید نشده‌اند که البته میزان بسیار زیادی است.

رئیس سازمان غذا و دارو همچنین از ممنوع‌الخروج بودن برنج‌های انبار برنج کرمانشاه خبر داد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج انبار بزرگ برنج پلمب شده‌ و تا جایی که سازمان غذا و دارو در جریان است، این برنج‌ها وارد بازار نشده‌اند، افزود: اگر کسی در این زمینه مدارکی مبنی بر ورود برنج‌های تایید نشده به بازار دارد، درخواست می‌کنم که سریعا اطلاع دهد تا با آن برخورد کنیم.


ویدیو مرتبط :
کارخانه پلمپ شده دوباره پلمپ شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوراک مرغ و برنج رژیمی



 

خوراک مرغ و برنج رژیمی(کم کلسترول)

 



مواد لازم : 4 نفر

 

 

 

آب گوشت یا مرغ
1 فنجان
سس سویای کم نمک
2 قاشق سوپخوری
زنجبیل خرد شده
1 قاشق سوپخوری
سرکه ی برنج یا خرما
2 قاشق چایخوری
شکر 2 قاشق چایخوری
کنسانتره ذرت 2 قاشق چایخوری
روغن زیتون 2 قاشق سوپخوری
سینه ی مرغ بدون پوست و استخوان 1/5 پوند
موسیر پوست کنده شده و قطعه شده 2 عدد
برنج پخته شده و سرخ شده 2 فنجان
کلم بروکلی بخارپز شده 1 بوته

 

 



طرز تهیه :

 

 

1.در یک کاسه متوسط سس سویا و آب گوشت و سرکه و زنجبیل و شکر را مخلوط کرده و کنار بگذارید.

 



2. در یک ماهی تابه نچسب روغن را با درجه متوسط داغ کنید. مرغها را حدود 6 دقیقه درون روغن بپزید و بعد آنرا کنار گذاشته و گرم نگهدارید.

 

 

3. در یک قابلمه ی نچسب دیگر مخلوط آب گوشت را بریزید و بگذارید جوش بیاید سپس مرغ و موسیرها را داخل آن بریزید آب گوشت باید روی مرغها را بگیرد. بگذارید به مدت 1 تا 2 دقیقه بجوشد.

 

 

4. غذا آماده است و ‌می‌توانید مرغها را با برنج آب پز و سرخ شده و کلم بروکلی آب پز سرو کنید.