اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پشیمانی بازیگر معروف از دوران بی حجابی!!



 

حنان‌‌ترک

 

«حنان ترك» بازیگر مصری كه چندی پیش بعد از مدت‌ها حجاب را اختیار كرده است، از این كه دیرهنگام حجاب را برگزیده است، اظهار پشیمانی كرد.

 

«حنان ترك» بازیگر مصری با اشاره به هفت سال تفكر برای انتخاب حجاب، گفت: این دوران، دوران زیانباری بود و ای كاش از روز اول حجاب را انتخاب كرده بودم.

 

وی در پاسخ به این سوال كه پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بدون حجاب بوده و اینك اگر آن فیلم‌ها را ببیند چه احساسی دارد گفت: حنان ترك اول یك بازیگر بود و حنان ترك دوم یك زن محجبه است.

 

این بازیگر مصری در پاسخ به این سوال كه با حجابت به كجا می‌خواهی برسی؟، گفت: مدتی ستاره اهل زمین بودم و از خدا می‌خواهم تا مرا به ستاره آسمان‌ها تبدیل كند.

 

وی افزود: برای روز قیامت با اطاعت خدا و عمل خیر و كمك به ایتام تلاش خواهم كرد.

 

وی همچنین با رد هرگونه پیشنهاد بازیگری بدون حجاب گفت: ۸۰ درصد از مردم مصر محجبه هستند و چه كسی باید اینان را نمایندگی كند؟

پورتال سیمرغ (ww.seemorgh.com)


ویدیو مرتبط :
نسبت بازیگر معروف سینما با مجری معروف تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتیاد مجدد بازیگر معروف تلویزیون؟!



 

اعتیاد مجدد بازیگر معروف تلویزیون؟!

 

  یک بازیگر معروف سینما و تلویزیون، به دلیل اعتیاد شدید از حضور در یک سریال تلویزیونی باز ماند.

به گزارش مشرق، یکی از بازیگران تلویزیون و سینما که به واسطه حضور در سریال های طنز در سال های گذشته از محبوبیت بسیاری برخوردار بود، دوباره به ورطه اعتیاد افتاد.

بنابراین گزارش، وی که پیش از این یک بار اعتیاد را ترک کرده بود، قرار بود به تازگی کار در جدیدترین سریال تلویزیونی سروش صحت با نام ساختمان پزشکان را آغاز کند اما به دلیل شدت اعتیاد مجدد، از حضور در این پروژه تلویزیونی انصراف داد.

این بازیگر سال های گذشته با حضور در سریال های هرشبی تلویزیون محبوبیت بسیاری کسب کرده و نوروز امسال نیز با یک سریال طنز به تلویزیون برگشته بود.... / پایگاه خبری تحلیلی فرارو