اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پشت پرده منزجرکننده درباره برند معروف


کسانی که اهل خرید کیف و کفش مارک هستند، حتماً نام این برند را شنیده‌اند، چه بسا وجود این نشان روی یک کالا اشتیاقشان را برای خرید بیشتر کرده باشد. اما اکثر افراد یک حقیقت تلخ و منزجرکننده را در این باره نمی‌دانند.

خبرگزاری اصولگرای فارس نوشت: کسانی که اهل خرید کیف و کفش مارک هستند، حتماً نام این برند را شنیده‌اند، چه بسا وجود این نشان روی یک کالا اشتیاقشان را برای خرید بیشتر کرده باشد. اما اکثر افراد یک حقیقت تلخ و منزجرکننده را در این باره نمی‌دانند.

یک هفته دیگر تا آغاز سال جدید باقی مانده و مردم کشورمان در تکاپوی فراهم‌کردن مایحتاج شب عید هستند. بسیاری نیز تاکنون پوشاک و خوراک مورد نیاز خود را تهیه کرده‌اند،‌ اما عده دیگری هنوز برای خرید البسه اقدام نکرده‌اند. از سوی دیگر تب خرید «لباس مارک» به خصوص میان اقشار مرفه جامعه همیشه داغ بوده است. یکی از این برندهای معروف «D&G» است. شاید برایتان سؤال شود که چرا از میان برندهای متعدد، تنها این نام را مطرح کردیم؟ با ما همراه باشید تا پاسختان را بیابید.

پشت پرده منزجرکننده درباره برند معروف

* خرید از D&G یعنی حمایت از همجنس‌گرایی

کلمه «D» مخفف نام یک فرد ایتالیایی به نام  Domenico Dolce و کلمه «G» مخفف نام یکی از طراحان مد در ایتالیا به نام  Stefano Gabbana است، این دو مرد در جوانی به همجنس‌گرایی روی آورده و با هم ازدواج می‌کنند! سپس شرکتی را در طراحی مد لباس، کیف، کفش، عطر و ... به نام دی اند جی تأسیس کردند، در واقع یکی از بزرگترین و مشهورترین برندهای لباس، کیف، کفش و ... را با هدف جذب و حمایت از همجنس‌بازان با همین عنوان «D&G» تأسیس کرده‌اند.

دومنیکو دلچه و استفانو گابانا با حمایت صهیونیست‌ها کار طراحی لباس در صنعت هالیوود را در بسیاری از موارد عهده‌دار شدند، به طور مثال لباس‌هایی را برای مدونا، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، نیکول کیدمن، دمی مور و ... طراحی کردند.

دومنیکو و استفانو در سال 2005 میلادی از هم جدا می‌شوند و دوباره در سال 2008 کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. چند سال بعد یعنی در دسامبر 2014، گابانا نامه‌ای عاشقانه‌ای به دلچه می‌نویسد که در روزنامه انگلیسی‌زبان «ایندیپندنت» منتشر می‌شود، او در این نامه ضمن ابراز عشق و علاقه به دلچه و بیان رابطه عمیق 28 ساله میان خودش و او می‌گوید: به خاطر موفیقت در برنامه کاری و زندگی شخصی از تو تشکر می‌کنم، تو برای من منحصر به فرد هستی و عاشق تو هستم!

پشت پرده منزجرکننده درباره برند معروف

* لزوم حمایت از برندهای باکیفیت ایرانی

شاید چنین مطرح شود که افراد در خرید لوازم مصرفی‌شان مختار هستند، اما نکته قابل توجه اینکه برخی تولیدکنندگان بر روی محصولات ایرانی این آرم را الصاق می‌کنند تا محصولاتشان به فروش برسد، به طور مثال یک چرم‌دوز که بهترین کیف‌های چرمی دست‌دوز را تولید می‌کند و از قضا جزو مداحان اهل بیت است، هنگامی که با سؤال ما روبرو شد که چرا آرم «D&G» را بر روی محصولتان می‌زنید، در جواب گفت: برای اینکه مردم با دیدن این آرم، محصول تولیدی را می‌خرند. (او از ماهیت اصلی این آرم آگاهی نداشت)

طبیعی است که مردم از پشت‌پرده برندهای مشهور آگاهی نداشته باشند و ناخواسته نسبت به خرید این اجناس اقدام کنند، اما مطمئناً با ما هم‌عقیده‌اید که پوشیدن چنین برندهایی و حمایت غیرمستقیم از همجنس‌گرایی، شایسته یک ایرانی مسلمان آن‌هم با فرهنگ چند هزار ساله نیست.

فراموش نکنیم که ذخائر بانکی «دومنیکو دلچه» 2200 میلیون دلار و «استفانو گابانا» 2100 میلیون دلار اعلام شده است!

این موضوع وظیفه رسانه‌ها و مسئولان را سنگین‌تر می‌کند که ضمن حمایت از کالای باکیفیت داخلی، محصولات ایرانی اسلامی را حمایت کنند.


ویدیو مرتبط :
معرفی پرده نوری برند REER

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده رابطه فرهاد مجیدی با وکیل معروف لو رفت



مدیرعامل استقلال در واکنش به احتمال خرید باشگاه از سوی دوستان کاپیتان محبوب گفت: «استقلال شرایط مالی خوبی ندارد و در این اوضاع کاملا از این‌که مجیدی پول و اسپانسری به باشگاه تزریق کند، خوشحال می‌شویم.»

اخبار,اخبار وررزشی,باشگاه استقلال

فرهاد مجیدی اصولا اعتقادی به انجام مصاحبه ندارد و برای ارتباط با هوادارانش به صفحه اینستاگرام خود با کمتر از ٤٤٢‌ هزار دنبال‌کننده اکتفا می‌کند.

 او که این روزها در اسپانیا به‌سر می‌برد، اواخر هفته گذشته همه را با انتشار عکسی از خود و "برایان اعتماد" و توضیحی چند کلمه‌ای مبنی بر این‌که «خبرهای خوشی برای استقلال در راه است» غافلگیر کرد. خبرهایی که به نظر می‌رسد به خرید امتیاز باشگاه استقلال اختصاص دارد.

* ماجرا چیست؟
اینکه مجیدی عکس خود را در کنار اعتماد (که یک وکیل بین‌المللی شناخته‌شده است) منتشر و درباره استقلال اظهارنظر کرد، نشان می‌دهد خبرهایی که مجیدی دارد، بی‌ربط به این شخص نیست.

در روزهای گذشته برای پیگیری این داستان، گمانه‌زنی‌ها و فرضیه‌های متعددی مطرح شده است؛ از احتمال جذب ٢ بازیکن اسپانیایی توسط استقلالی‌ها تا بازپس‌گیری دارایی‌های بلوکه‌شده باشگاه در خارج از کشور. واقعیت اما انگار فراتر از این حرف‌هاست.

 * برایان اعتماد کیست؟
برای این‌که از موضوع جدی‌تری که فرهاد استقلالی‌ها از آن حرف می‌زند باخبر شویم، بد نیست ابتدا بدانیم زوج مجیدی در آن عکس حاشیه‌ساز چه کسی است.

"برایان اعتماد" یک وکیل بین‌المللی است که مدرک خود را از آمریکا اخذ کرده و به خاطر تبحر خاص خود در این عرصه به‌عنوان مشاور حقوقی در کنار برخی سیاستمداران این کشور حضور پیدا کرد. او سابقه فعالیت در دادستانی کل نیویورک و مشاوره دادن به دیپلمات‌ها و سیاستمداران برجسته کشور سنگاپور را نیز دارد.

اعتماد اما فعالیت‌های گسترده‌اش را در امارات و در حوزه املاک و مستغلات دنبال می‌کند. پیشرفت این وکیل در کارش به‌حدی بوده که اگر لقب غول املاک امارات را به او بدهیم، بیراه نگفته‌ایم. اعتماد به دنبال تأسیس بخش خاورمیانه یک شرکت بزرگ املاک به نام "کریستی رئال‌استیت"، به‌عنوان مدیر اجرایی این شرکت منصوب و آرام‌آرام در دنیا به‌عنوان فردی شناخته‌شده، مطرح شد.

 * برقراری رابطه‌ با مجیدی
مجیدی به واسطه نزدیک به ١٠ ‌سال بازی در کشور امارات، رابطه بسیار نزدیکی با شیوخ اماراتی دارد و حالا گفته می‌شود از طریق یکی از شیخ‌های بزرگ امارات به برایان اعتماد وصل شده است. همکاری‌های مجیدی و اعتماد قایل به فوتبال نیست و قرار است همکاری‌های گسترده‌ای میان دو طرف در زمینه املاک انجام شود.
 
شنیده می‌شود مجیدی می‌خواهد در خلال رابطه‌اش تسهیلاتی را هم برای باشگاه استقلال در نظر بگیرد تا این شرکت بزرگ بتواند به باشگاهی که مجیدی در آن رشد کرده، خدمات مالی ارایه کند. به‌طوری که در ازای قراردادی چند ساله باشگاه استقلال به شرکت مذکور واگذار شود.

 این در حالی است که هنوز هیچ‌کدام از طرفین خبری درباره همکاری با یکدیگر و با باشگاه استقلال رسما اعلام نکرده‌اند و مشخص نیست انگیزه‌شان برای این توافق چیست اما قطعا در آینده اخبار جدیدی از باشگاه استقلال و همکاری‌اش با شرکتی که دفتر مرکزی‌اش در طبقه ٧ ساختمان مربع در دوبی است، به گوش خواهد رسید.

* واکنش افشارزاده
قطعا در صورتی که مجیدی و شرکت مذکور بخواهند با باشگاه استقلال همکاری کنند، وزارت ورزش به‌عنوان متولی این باشگاه تصمیم‌گیرنده خواهد بود. در این شرایط ظاهرا هیچ مذاکره‌ای با وزارت ورزش انجام نشده است.
 
بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال و مسئول دفتر محمود گودرزی، وزیر ورزش در این‌باره اظهار داشت: «فرهاد مجیدی تا این لحظه هیچ‌ صحبتی با من درباره مسائل مطرح شده انجام نداده است و نمی‌دانم ماجرا چیست. حالا که این‌طور است خودم با او حرف می‌زنم تا اصل قصه را متوجه شوم.»

آیا وزارت ورزش تن به این موضوع خاص می‌دهد؟ افشارزاده پاسخ این پرسش را این‌طور داد: «صد ‌در صد استقبال می‌کنیم. استقلال شرایط مالی خوبی ندارد و در این اوضاع کاملا از این‌که مجیدی پول و اسپانسری به باشگاه تزریق کند، خوشحال می‌شویم.»

 اخبار  ورزشی  -  شهروند