اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پشت پرده ممنوع الکاری یک استاد دانشگاه با صدای نازک!



 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی , اخبار  طنز

 شهرام شکیبا در ستون طنز روزنامه وقایع اتفاقیه به اخراج یک استاد دانشگاه واکنش نشان داد.

قاسم اکسیری‌فرد نابغه و نخبه فیزیک است. مدرکش را از مؤسسه بین‌المللی مطالعات پیشرفته ایتالیا گرفته. نامبرده دکترای ذرات بنیادین دارد اما یک مشکل اساسی دارد، بنابراین از دانشگاه کمبریج اخراج شده و الان مدتی است جلوی محل کار سابقش متحصن شده است. از آنجا که نامه‌نگاری مهم‌ترین کار در هر پرونده‌ای است، توجه شما را به این مسئله جلب می‌کنیم.


از: معاون
به: مدیر
موضوع: افتضاح
همان‌طورکه مستحضرید کیان علم و فرهنگ در شرایط کنونی توسط تارهای صوتی شخصی موسوم به اکسیری مورد تهدید واقع شده است، فلذا زود یک فکری بکنید.
با آرزوی پیروزی

***
از: مدیرجزء
به: مدیرکل
مسئله غیرقابل‌تحمل است؛ مگر این مملکت مسخره‌بازی می‌باشد که طرف با صدایش تهاجم کند به دانشگاه که جوان مردم را از راه به‌در کند.
با تشکر

***

پاراف اول: چرا؟
پاراف دوم: اگر دختر مردم فکر کند استاد زن است، درحالی‌که نیست، چاره چیست؟
پاراف سوم: اگر اساسا زده باشد به نازکی صدایش را چه کنیم؟
پاراف چهارم: فوری درباره جریان « ظخــامت صدا» «تهقیغ» کنید.

***

از: فلان‌جا
به: بالا
موضوع: وخامت ضخامت صدا
مأمورمان از پشت پای سوژه را لگد کرد. گفت: آخ. «آ» را کمی ضخیم گفت ولی «خ» نازک بود. شاید بازی باشد.
پاراف اول: اگر همه را نازک می‌گفت اخراج می‌شد. فعلا معلق شود.
پاراف دوم: معلق شود دردسر دارد.
اصل بر عدم ‌برائت است؛ اخراج شود.

***

از: بیسارجا
به: فلان‌جا
سوژه شخصیت علمی است.
پاراف اول: به‌درک
پاراف دوم: خترناک است گفتیم
دیگر نباشد «موزوع» علمی نیست، «ناموصی» است.
تمام


اخباراجتماعی  - وقایع  اتفاقیه


ویدیو مرتبط :
گلایه شجریان از ممنوع الکاری در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده ممنوع الکاری خواننده کم حاشیه


فرمان فتحعلیان با بیان اینکه ممنوع الکاری وی را شخص «میرزمانی» رئیس دفتر موسیقی ارشاد به دلایل نامعلوم امضا کرده است، سکوتش را شکست و پاسخ برخی شایعات را داد.

فرمان فتحعلیان با بیان اینکه ممنوع الکاری وی را شخص «میرزمانی» رئیس دفتر موسیقی ارشاد به دلایل نامعلوم امضا کرده است، سکوتش را شکست و پاسخ برخی شایعات را داد.

 پس از انتشار خبر ممنوع الکار شدن فرمان فتحعلیان این خواننده حاضر به گفتگو با رسانه‌های مختلف شد و ضمن گلایه از اتخاذ این تصمیم که به گفته وی با امضای شخص «میرزمانی» رئیس دفتر موسیقی ارشاد به دلایل نامعلوم صورت گرفته است، سکوتش را شکست و در گفتگوهای مختلف جواب برخی سوالات را که همیشه در اطراف او و گروه «ایلیا» بوده را داد.

این گزارش و گفتگو ها واکنشی از سوی مسئولین را باعث نشد و این خواننده همچنان در انتظار پاسخگویی از سوی مراجع ذی‌صلاح است. پی گیری خبرنگار «پانا» و پرس و جو از برخی دست اندرکاران امر به نتایج جالبی رسید که تا حد زیادی می‌تواند پرده از ماجراهای ممنوع الکار شدن این خواننده بردارد.

در آخرین کنسرت فرمان فتحعلیان در سالن همایش‌های برج میلاد، سیروس الوند مهمان رسمی این خواننده در برنامه بود که قبل از برنامه هماهنگی‌هایی برای حضور این کارگردان بزرگ سینما بروی سن و صحبت چند دقیقه ای او انجام می شود اما با مخالفت تهیه کننده کنسرت رو به رو می شود. ولی اصرار فتحعلیان به این کار بالاخره نتیجه می‌دهد و در اواسط برنامه او با به کار بردن لفظ: