اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پشتیبانی از PSP به پایان می‌رسد؟!


سونی در سال 2016 به پشتیبانی آنلاین کنسول PSP‌ پایان می‌دهد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت سونی اعلام کرد که فروش دیجیتالی بازی‌های کنسول دستی PSP از سال آینده خاتمه پیدا می‌کند و کاربران نمی‌توانند به وسیله‌ی‌ این کنسول به فروشگاه آنلاین سونی دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی از PSP به پایان می‌رسد؟!

شرکت سونی اعلام کرد که کاربران از سال 2016 نمی‌توانند از طریق کنسول PSP به فروشگاه آنلاین سونی دسترسی داشته باشند و برای کنسول خودشان بازی بخرند. این شرکت اعلام کرد که کاربران از اسفند ماه نمی‌توانند بازی‌های دیجیتالی برای این کنسول خریداری کنند.

البته سونی اعلام کرد که کاربران از طریق کامپیوترهای شخصی،‌ پلی‌استیشن3 یا پلی‌استیشن ویتا می‌توانند به فروشگاه PSP دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند بازی‌های PSP را به وسیله کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن3 یا پلی‌استیشن ویتا دانلود وسپس آن را به PSP منتقل کنند.

همچنین تمام خریدهایی که کاربران انجام می‌دهند در حساب کاربری افراد باقی می‌ماند و کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم‌های مختلف به بازی‌های خودشان دسترسی داشته باشند.

کنسول بازی PSP در سال 2004 در کشور ژاپن عرضه شد و به عنوان اولین کنسول دستی شرکت سونی به شمار می‌رود. این کنسول دستی توانایی پخش فیلم از طریق دیسک‌های UMD را داشت و کاربران می‌توانستند برنامه‌های مختلفی را به صورت دیجیتالی روی آن نصب کنند.

کنسول PSP تا سال 2014 تولید شد و توانست به فروش 82 میلیون دستگاه دست پیدا کند.



ویدیو مرتبط :
سبقت پایان می رسد اما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشتیبانی از ویندوز ویستا به پایان می‌رسد


مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ویستا را از تاریخ 23 فروردین سال 96 قطع می‌کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت دقیقا سال آینده در چنین روزی پشتیبانی از ویندوز ویستا را قطع می‌کند و دیگر برای این سیستم عامل بروزرسانی عرضه نمی‌شود.

پشتیبانی از ویندوز ویستا به پایان می‌رسد

سیستم عامل ویندوز ویستا از جمله محصولات خوب شرکت مایکروسافت به شمار نمی‌رود و حتی یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات این شرکت در زمینه‌ی ساخت سیستم عامل بود. در حال حاضر هم افراد زیادی از این سیستم عامل نچندان موفق استفاده نمی‌کنند و در آخرین آمار تنها 1.5 درصد کاربران PC این سیستم عامل را دارند و از آن استفاده می‌کنند.

مایکروسافت از سال آینده دیگر از این سیستم عامل پشتیبانی نمی‌کند تا همین مقدار کاربر کم هم به ویندوز 7 یا سیستم عامل‌های جدیدتر کوچ کنند.

البته مایکروسافت در تابستان سال 2012 پشتیبانی از این سیستم عامل را به شکل بسیار زیادی قطع کرد و تا این لحظه بروزرسان‌های کمی برای این سیستم عامل عرضه شده است. حتی مایکروسافت دیگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 هم در این سیستم عامل پشتیبانی نمی‌کند.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ویستا را در تاریخ 23 فروردین ماه سال 96 (12 آوریل سال 2017) قطع می‌کند.

از این تاریخ به بعد دیگر هیچ بروزرسان امنیتی برای این سیستم عامل عرضه نخواهد شد و به همین دلیل استفاده از آن کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد و به همین دلیل بهتر است به سیستم عامل‌های جدیدتر مراجعت کنید.