اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پس از 62 سال زندگی / طاقت دوری هم را نداشتند



پس از 62 سال زندگی

طاقت دوری هم را نداشتند این نخستین بار نیست كه چنین روایتی را می شنویم اما همواره شنیدن این گونه ماجراها تاثربرانگیز است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جپیك، ملوین و دوریس یك زوج اهل اوكلاهما 62 سال باهم زندگی كرده بودند. با مرگ ملوین زنش هم طاقت دوری اش را نیاورد ساعاتی بعد درگذشت.

ملوین 85 ساله كه از سرطان رنج می برد زودتر از دوریس درگذشت. همسرش مانند تمام 62 سال گذشته هنگام مرگ هم در كنارش بود.

با اینكه دوریس از نظر سلامتی مشكلات چندانی نداشت اما در همان روز درگذشت ملوین احساس خستگی می كرد. او در تختخواب دراز كشید و دیگر بیدار نشد. او ساعاتی پس از همسرش درگذشت.

كندی دختر آنها می گوید: من فكر می كنم مادرم معتقد بود كه پدر به او اجازه پیوستن به وی را می دهد. آنها در جایی كه هستند، خوشبخت خواهند بود، من مطمئنم.

كندی خاطرات خوشی را از پدر و مادرش در ذهن دارد. وی می افزاید: آنها هرگز عشقی را به غیر از یكدیگر نشناختند. همیشه با هم بودند. از این پس در آخرت هم با هم خواهند بود./جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
طاقت دوری....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

18 سال زندگی طاقت فرسا با زبان بیرون از دهان +تصاویر



تصور کنید هر روز و هر شب قرار بود حجمی سنگین را روی صورت خود تحمل کنید. فکر کنید هر صبح که بلند می شوید و به آینه نگاه می کنید با صورتی غیر عادی مواجه می شوید که نه تنها زندگی شما را سخت کرده بلکه شرم و انزوای تمام ناشدنی را به زندگی شما راه داده است.

احتمالاً حتی فکر کردن لحظه ای به چنین زندگی برای مایی که از نعمت سلامتی بهره مندی هستیم سخت و دردناک است؛ اما زوبیر نزدیک به 18 سال است که مجبور به تحمل چنین شرایطی است. پسر جوان مراکشی که از همان هنگام تولد کمی سمت چپ صورتش بزرگ تر بود و هم زمان با قد کشیدن او این ضایعه هم بزرگ و بزرگ تر شد.این روند تا جایی ادامه داشته است که در حال حاضر قسمت چپ صورت او را کاملاً درگیر کرده و موجب کژ ریختی چهره و زبان او شده است.

به دلیل این ضایعه عجیب و نادر، لب ها و زبان زبیر کاملاً به سمت بیرون متمایل شده اند و به چشم یک بیینده خارجی هم چون یک تکه گوشت اضافه ترسناک می آیند. پدیده ای که از متورم شدن نا متعارف رگ های خونی زیر پوست ناشی می شود و راه درمان قطعی برای آن وجود ندارد. از آنجایی که در مورد زبیر رگ های خونی در ناحیه صورت بزرگ شده اند انجام ساده ترین کارها مثل حرف زدن و برآورده کردن نیازهای ضروری هم چون حرف زدن و غذا خوردن برای او تبدیل یه رویایی دست نیافتنی شده است.

اگرچه تاکنون پزشکان این پسر جوان را هفت بار تحت عمل جراحی قرار داده اند و موفق به از بین بردن بخش بزرگی از این ضایعه شده اند؛ ولی تا بهبود کامل او مسیر طولانی در پیش است، مسیری که تنگ دستی خانواده زبیر و هزینه های بالای جراحی آن را سخت و سخت تر می کند. با این حال باید منظر ماند و دید آیا این پسر مراکشی می تواند روزی طعم زندگی عادی را بچشد؟

 

اخبار,اخبار علمی,بیماری های عجیب

 

اخبار,اخبار علمی,بیماری های عجیب

 

اخبار,اخبار علمی,بیماری های عجیب

 

اخبار,اخبار علمی,بیماری های عجیب

 

اخبار,اخبار علمی,بیماری های عجیب

 

اخبار علمی - شفقنا