اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر 28 ساله جیمی کارتر درگذشت


پسر 28 ساله جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا به طور غیرمنتظره درگذشت.

خبرگزاری فارس: پسر 28 ساله جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا به طور غیرمنتظره و به علت ایست قلبی درگذشت.

به گزارش سی ان ان، این درحالیست که خود جیمی کارتر نیز از بیماری سرطان رنج میبرد. چند ماه پیش وی طی بیانیه ای اعلام کرد که به بیماری سرطان مبتلا شده است.

کارتر 90 ساله بین سالهای 1977 تا 1981 رئیس جمهور آمریکا بود.


ویدیو مرتبط :
جیمی کارتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 ماه آزار و اذیت دختر 28 ساله در لاین/ پسر خلافکار دستگیر شد



رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری فردی که با سوء استفاده از نرم افزار پیام رسان " لاین "، موجب هتک حیثیت خانم 28 ساله ای در رشت شده بود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "محمدخانی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم28 ساله ای  مبنی بر هتک حیثیت وی در شبکه اجتماعی لاین ، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل هتک حیثیت شاکیه در شبکه اجتماعی لاین كه جوانی 22 ساله اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد .

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال كشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه از حدود 4 ماه پیش در شبکه اجتماعی لاین با ایجاد مزاحمت و انتشار مطالب خلاف واقع شاکیه را مورد اذیت و آزار قرار داده ، اعتراف نمود که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینكه حریم خصوصی و آبروی افراد خط قرمز پلیس فتاست و کسی که حریم خصوص و حیثیت افراد را از طریق پیام رسان های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس [email protected] گزارش نمایند.

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران