اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر مسی به نیو اولد بویز پیوست!


پسر لیونل مسی که هشت روز است به دنیا آمده است خیلی زود توانست پا جای پا پدر بگذارد و به تیم نیو اولد بویز پیوست.

ایسنا: تیاگو مسی پسر لیونل مسی به تازگی به تیم نیو اولد بویز پیوست، جایی که لیونل مسی در جوانی برای این تیم بازی کرد و تا قبل از این که راهی بارسلونا شود، در آن حضور داشت.

مسئولان باشگاه نیو اولد بویز کارت عضویت تیاگو مسی را به خورخه مسی پدر لیونل مسی واگذار کردند تا نوه او از همین حالا به عضویت این باشگاه قدیمی درآید.

لیونل مسی خود در روزاریو آرژانتین 300 کیلومتری بوینس آیرس به دنیا آمد و از بچگی طرفدار تیم شهرش نیو اولد بویز بوده است. وی چندی پیش نیز اعلام کرده بود دوست دارد در سال‌های آخر فوتبالش در نیو اولد بویز بازی کند و همان جا کفش‌هایش را بیاویزد.

نیو اولد بویز این فصل با هدایت جراردو مارتینو در یکی از بهترین فصل‌های خود در سالیان خود در میانه‌های جدول لیگ آرژانتین قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
مسی به عنوان کاپیتان به GALAXY11 پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی حامی یک پسر عرب + عکس



لیونل مسی، مهاجم تیم بارسلونا داوطلب شده است كه هزینه درمان یك پسر عرب را كه همانند دوران كودكی او دچار مشكلات هورمونی است را به مدت شش سال بپردازد.

 

عکس مسی حامی , بیوگرافی مسی حامی

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ولید كشاش از نارسایی هورمون رنج می برد و هزینه سنگین درمانش رویای او را برای فوتبالیست شدن نقش بر آب كرد.

 

لازم به ذكر است زنی كه سعاد الفانی نام دارد وضعیت این پسر مغربی را برای مسی ستاره آرژانتینی شرح داده و گفته كه هزینه درمان او در هر 15 روز 208 یورو است كه این مبلغ تا 18 سالگی او پرداخت شود.

 

عکس مسی حامی , بیوگرافی مسی حامی

 

شایان ذكر است در هر 3800 كودك ممكن است یك نفر به این نارسایی هورمونی GHD نام دارد مبتلا می شود كه این نارسایی در میان افراد بالغ به یك در 10 میلیون نفر می‌رسد.

 

عکس مسی حامی , بیوگرافی مسی حامی

 

گفتنی است كه مسی در عین حال پیراهنی با نام ولید برای وی فرستاد كه روی آن نوشته شده بود " قوی باش ، تقدیم با عشق " .... / خبرگزاری : باشگاه خبر نگاران