اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر جنایتکار: پدرم با من هم سلیقه نبود، کشته شد/ 2 هفته تلاش پلیس برای پیدا کردن جسد



پسری که در پی اختلاف خانوادگی و سلیقه‌ای، پدر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت دستگیر شد.

سرهنگ آدینه وند فرمانده اتظامی شهرستان پاکدشت در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارش خانواده‌ای مبنی بر مفقودیت پدر خانواده به مدت ۱۴ روز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ آدینه وند افزود: اکیپی از ماموران پلیس پلیس آگاهی در محل کار فرد مفقود شده حاضر و موضوع را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از حضور در صحنه وبررسی‌های اولیه به نشانه‌هایی دست یافتند که نشان از به قتل رسیدن وی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که بین پسر خانواده و شخص مفقود شده اختلاف وجود داشته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این ارتباط بلافاصله از نامبرده بازجوئی که متهم اذعان داشت؛ بخاطر اختلاف خانوادگی و سلیقه‌ای روز حادثه با یکدیگر درگیر و در اوج عصبانیت با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و جسدش را داخل سوله‌ای در محل کارش دفن کرده است.

سرهنگ آدینه وند گفت: با هماهنگی مقام قضایی جسد مقتول که بر اثر اصابت چاقو به بدنش جان باخته بود کشف و به پزشکی قانونی انتقال یافت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از اعتراف صریح متهم به قتل، صحنه جرم بازسازی و وی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
شهید زنده (شهیدی که جسد او را پس از 22 سال در شلمچه پیدا کردند و جسد او سالم بوده است)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری جوان به خاطر پسر مورد علاقه اش دست به خودکشی زد/ تلاش یک ساعته پلیس روی پل "صنیع خانی" نتیجه داد



اخبار ,اخبار حوادث ,خودکشی

 

اخبار حوادث - دختری جوان به خاطر پسر مورد علاقه اش دست به خودکشی زد/ تلاش یک ساعته پلیس روی پل "صنیع خانی" نتیجه داد

دختری که به خاطر پسر مورد علاقه اش و رهایی از زندگی با شوهر فعلی اش قصد خودکشی از روی پل صنیع خانی را داشت، با تلاش پلیس از این کار صرف نظر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 4 و 10 بامداد امروز 29 اردیبهشت ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس تهران بزرگ مبنی بر یک مورد اقدام به خودکشی در آدرس اتوبان آزادگان، پل صنیع خانی بلافاصله واحد گشت خودروی کلانتری 152 خانی آباد نو به موقعیت اعزام و به بررسی موضوع پرداخت.
 
در بررسی های پلیس مشخص شد که زن جوانی به نام سمیه 25 ساله روی پل صنیع خانی با آویزان کردن خود از میله های کناری قصد خودکشی داشته که خودروهای عبوری متوجه آن شدند و با تماس به آتش نشانی و پلیس 110 موضوع را اطلاع داده اند که سریعا امدادگران و ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر و  با صحبت و مشاوره یک ساعته وی را از این اقدام منصرف کرده  و از کنار پل دور می کنند.
 
ماموران سمیه را بلافاصله تحت الحفظ به کلانتری منتقل و در حالی که حال مساعدی نداشت و مدام گریه می کرد پس از آرام شدن تحت بازجویی قرا می دهند که وی قصد خود را از خودکشی انصراف نازمزدش به هویت فرشید از ازدواج با وی عنوان کرد.
 
وی در ادامه اعلام داشت : مدتی با فرشید دوست بودم تا اینکه وی از ازدواج با من پشیمان شد و من نیز بلافاصله با یکی از پسر های فامیل به پیشنهاد خانواده ام ازدواج کردم. 
 
سمیه افزود: در حال حاضر با شوهرم مشکل دارم و زندگی به کامم تلخ شده است و به دلیل اینکه شوهرم از بستگان مادرم است جرات متارکه و بیان طلاق را ندارم و به همین دلیل صبح امروز تصمیم به خودکشی گرفته تا از این زندگی زجرآور رهایی یابم.
 
در ادامه ماموران با خانواده سمیه تماس گرفته و آنان با حضور در کلانتری گفته های دخترشان را تائید کردند.
 
سرهنگ امید بهمنیاری رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو با اعلام این خبر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: سمیه به دلیل اینکه با  اقدام به خودکشی، اخلال در نظم عمومی کرده بود برای  رسیدگی به جنبه عمومی جرم به مرجع قضایی معرفی شد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران