اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسری قبل از خاکسپاری زنده شد !+عکس



ذات الریه, بیماری ذات الریه,اخبار حوادث

 

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، پسر دو ساله ای در مراسم خاکسپاری ناگهان چشمانش را باز کرد و از پدرش در خواست آب کرد.

 

پزشکان مرگ کلوین سانتوس را بر اثر ذات الریه تائید کرده بودند. پدر کلوین کوتاهی و معالجه غلط پزشکان را عامل مرگ پسرش می داند و به همین دلیل شکایتی را علیه بیمارستان تنظیم کرده است.

 

 

ذات الریه, بیماری ذات الریه,اخبار حوادث

 

 

این پسر بچه دقایقی بعد که او را به بیمارستان رساندند واقعا فوت کرد.

 

منبع:jamnews.ir


ویدیو مرتبط :
مردی که در هنگام خاکسپاری زنده شد!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این مرد قدرتمندترین هنرمند زنده دنیا است + عکس



 

 

این مرد قدرتمندترین هنرمند زنده دنیا است

 

آی وِی وِی هنرمند چینی به عنوان قدرتمندترین مرد دنیای هنر از سوی مجله «آرت ریویو» انتخاب شد.به گزارش خبرآنلاین، این انتخاب براساس نظرسنجی در این مجله صورت گرفته است. وی وی که ماه ژوئن پس از ۸۰ روز زندانی بودن در چین آزاد شده بود، در واکنش به این انتخاب گفت: «اصلا احساس قدرت ندارم.»

 

مسئولان مجله گفته اند این هنرمند هنرهای مفهومی به دلیل فعالیت های هنری و سیاسی اش انتخاب شده است. دولت چین نیز این انتخاب را «متعصبانه» توصیف کرده است.

 

مجله «آرت ریویو» در بیانیه ای نوشت: «فعالیت های آی وی وی به هنرمندان نشان می دهد آن ها می توانند از ایده هنر محدود در چهاردیواری گالری ها یا موزه ها فراتر بروند.»

 

در ادامه این بیانیه آمده است: «او نشان می دهد هنر چه امکاناتی می تواند داشته باشد و به عنوان یک هنرمند می توانید صدای خود را به گوش دیگران برسانید.»

 

لیو وِی مین، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: «چین هنرمندان بسیاری با توانایی بالا دارد. به نظر ما انتخابی که تنها براساس موضع گیری و دیدگاه های سیاسی باشد، آرمان مجله را زیر پا می گذارد.»

 

مجله «آرت ریویو» هم نوشته است: «انتخاب آی وی وی به عنوان نفر اول نتیجه مستقیم تلاش های او برای گسترش قلمروی هنر معاصر با شکستن مرزهای بین واقعیت و هنر است. شکستن مرز میان واقعیت و هنر کاملا منطبق با آرمان مجله است.»

 

آی وی وی ماه آوریل در فرودگاه پکن دستگیر شد. او قصد سفر به هنگ کنگ را داشت. مقامات دلیل دستگیری او را پرونده مالیاتی او مطرح کردند. در سراسر دنیا کمپین هایی برای آزادی این هنرمند شکل گرفت. دلیل دستگیری وی وی انتقادهای شدید او از دولت چین بود.

 

وی وی از زمان آزاد شدن اجازه گفت وگو با خبرنگاران و استفاده از اینترنت را ندارد. او در تماسی کوتاه گفته بود «بسیار محدود» شده است.

 

این هنرمند درمورد شرایط خود افزود: «مثلا همین صحبتی که دارم با شما می کنم جرم به حساب می آید و احتمالا برایم مشکلاتی را موجب می شود.»

 

وی وی در ادامه افزود: «من اصلا فکرش را نمی کنم که روزی هنرم را از زندگی روزمره جدا کنم. برای من این دو یک چیز هستند. همیشه یکی بوده اند.»

 

هنرمند چینی گفت: «چطور راهی برای اراتباط با دیگران و ارتباط با خودتان پیدا می کنید؟ هنر همان چیزی است که زندگی ما را برای کنار آمدن با شرایط شکل می دهد.»

 

وی وی از جمله هنرمندان چینی است که شهرت جهانی دارد. او پس از همکاری در طراحی «آشیانه پرنده» در استادیوم المپیک پکن به شهرت رسید.

 

سال ۲۰۱۰ او فرشی از دانه های آفتابگردان طراحی کرد. این طراحی در سالن تریبون مدرن گالری تیت در لندن برپا شد و در طراحی آن از ۱۰۰ میلیون دانه آفتابگردان استفاده شده بود.

 

دمین هرست که طراحی هایش از جمجمه و استفاده از الماس در این طراحی ها شهرت دارد. تنها هنرمند دیگری است که موفق شده به صدر فهرست قدرتمندترین فرد دنیای هنر «آرت ریویو» برسد. او دو بار در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۸ به این مقام رسید.

 

رتبه دوم امسال به مدیران گالری سرپنتین لندن یعنی هانس اولریخ اوبریست و جولیان پیتن جونز رسید. گلن دی. لوری مدیر موزه هنرهای معاصر نیویورک هم سوم شد و لری گوگاسیان، صاحب موزه هنرهای معاصر نیویورک که سال پیش صدرنشین بود چهارم شد.

 

مجله «آرت ریویو» سالانه قدرتمندترین فرد دنیای هنر را انتخاب می کند. این فرد می تواند هر جایگاهی در دنیای هنر داشته باشد، اغلب اوقات صاحبان گالری های هنری به صدر جدول رسیده اند و نه هنرمندان./خبر آنلاین