اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسربچه ای با بهترین شغل دنیا +عکس




اخبار  گوناگون - پسربچه ای با بهترین شغل دنیا +عکس

"ایوان" پسر 8 ساله ای است که بازی کردن را تبدیل به یک شغل کرده است و درآمد بالایی نیز از آن بدست می آورد. این کودک به همراه پدرش یک شبکه ویدیویی آنلاین را اداره می کنند که در آن تنها "بازی" وجود دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، همه انسان ها بازی کردن را دوست دارند و شاید نتوان کسی را پیدا کرد که علاقه به بازی نداشته باشد اما بازی کردن نمی تواند شما را میلیونر کند و برای کسب در آمد باید بازی را تنها به اوقات فراغت خود ببرید.

 

اخبار,اخبارگوناگون,بهترین شغل دنیا


"ایوان" پسر 8 ساله ای است که بازی کردن را تبدیل به یک شغل کرده است و درآمد بالایی نیز از آن بدست می آورد. این کودک به همراه پدرش یک شبکه ویدیویی آنلاین را اداره می کنند که در آن تنها بازی وجود دارد.


این پسر بچه بازی های مختلف از "لگو" تا بازی های آندرویدی را مقابل دوربین بازی می کند و نظر خودش را در مورد آن ها می گوید. هر کدام از فیلم های او بیش از 1 میلیون بیننده دارد و حاصل در آمد آن در طول سال 1.3 میلیون دلار می شود.

 

اخبار,اخبارگوناگون,بهترین شغل دنیا


این شبکه ایده ای از پدر اوست و در این مورد می گوید" ابتدا یک سرگرمی جالب برای ایوان درست کردم اما پس از مدتی دیدم که بیننده های ما بسیار زیاد شده اند و می توان این ویدیوها را تبدیل به شغلی برای خانواده کرد. "

به نظر می رسد کارهای او کودک برای اکثریت مردم جالب است و آن ها نقدهای او را که صادقانه گفته می شود بیشتر می پسندند. یکی از فیلم های این خانواده نزدیک به 50 میلیون بازدید کننده داشته است.


 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سخت ترین شغل دنیا که بهترین شغل دنیاست هم هست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناکترین شغل دنیا +عکس



خطرناکترین شغل دنیا +عکس

شغل های بسیار زیادی در دنیا هستند که از آن ها به عنوان خطرناک ترین شغل های دنیا نام برده می شود اما شاید هیچ کدام از آن ها به اندازه شغل شنا در فاضلاب خطرناک نباشند.

هندی ها به انجام دادن کارهای بسیار عجیب عادت دارند و شغل های عجیب در کشورشان کم نیست و از میان آن ها می توان به مرتاض های هندی اشاره کرد.

این بار یک شغل بسیار عجیب، کثیف و خطرناک در این کشور پیدا شده است که توجه افراد بسیاری و همچنین سازمان های بهداشت جهانی را به خودش جذب کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

افرادی که در این شغل کار می کنند باید در فاضلاب های کثیف شهر شنا کنند و به دنبال وسایل مختلف بگردند. این غواصان بدون هیچ گونه پوشش خاصی وارد فاضلاب می شوند.

نکته اصلی در شغل این افراد ناسالم بودن آن است چرا که آمار نشان می دهد 70 درصد از افرادی که به این شغل مشغول هستند در هنگام کار می میرند. آمارهای دیگر حاکی از آن است که در 6 هفته گذشته 61 نفر جان خودشان را از دست داده اند./باشگاه خبرنگاران