اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسران نوجوان قربانی هوسرانی باند شیطان


پرونده اعضای باند شیطان که چند پسر دانش آموز را قربانی نقشه شوم خود کرده بودند برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی فرستاده شد.

پرونده اعضای باند شیطان که چند پسر دانش آموز را قربانی نقشه شوم خود کرده بودند برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی فرستاده شد.

رسیدگی به این پرونده همزمان با طرح شکایتهای مشابه در پلیس مشهد در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بررسی پرونده های نشان داد اعضای این باند طعمه های خود را از میان پسران نوجوان انتخاب کرده و پس از کشاندن آنها به محلی خلوت نقشه شیطانی خود را اجرا می کردند.

یکی از شاکیان پرونده در جریان تحقیقات به ماموران گفت: با یکی از اعضای این باند دوست بودم. اوایل مهر امسال او از من خواست برای گردش به منطقه طرقبه برویم. وقتی به آنجا رسیدیم. یکی از شیطان صفت ها با تهدید کارد از من خواست همراهش بروم.

 ابتدا مقاومت کردم اما او و همدستانش مرا با کتک به محلی خلوت برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها همچنین از صحنه آزار و اذیتم فیلمبرداری کرده و تهدید کردند اگر موضوع را به کسی بگویم فیلم را در بین دوستانم پخش می کنند.

شکایتها نشان می داد اعضای این باند اقدامات شیطانی خود را از دو سال قبل آغاز کرده و برای اینکه قربانیان خود را از شکایت منصرف کنند از صحنه آزار و اذیت آنان فیلمبرداری می کنند.

با افزایش شکایت ها از اعضای این باند قاضی صفاییان از شعبه 808 مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد به ماموران دستور داد شیطان صفتان را شناسایی و دستگیر کنند.

در ادامه ماموران پلیس مشهد در چند عملیات ضربتی اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند.

در بازرسی تلفن همراه متهمان نیز فیلم آزار و اذیت قربانیان کشف شد. پس از بررسی های مقدماتی پرونده برای رسیدگی به اتهام آزار و اذیت قربانیان به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی فرستاده شد تا اعضای باند شیطان صفتان پای میز محاکمه قرار بگیرند.

 همچنین به اتهام سرقت و آدم ربایی متهمان در دادسرا رسیدگی خواهد شد.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
پسران نوجوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 12 ساله قربانی هوسرانی شیطان شد


این متهم در دادگاه بدوی به چهار سال حبس و 1500 ضربه شلاق محكوم شده بود اما در جلسه فرجام‌خواهی با تشدید مجازات مواجه شد

یك مرد عربستانی به جرم تجاوز به دختری 12 ساله به حبس و شلاق محكوم شد.

این متهم در دادگاه بدوی به چهار سال حبس و 1500 ضربه شلاق محكوم شده بود اما در جلسه فرجام‌خواهی با تشدید مجازات مواجه شد و دادگاه او را به شش سال حبس و 2500 ضربه شلاق محكوم كرد.

روزنامه عرب‌زبان «شرق» چاپ عربستان در این باره گزارش داده است كه دادگاه به جای تخفیف در مجازات به این نتیجه رسیده است كه حكم قبلی برای جرم این مرد كافی نبوده و او باید تاوان بیشتری برای این كار خود پس بدهد.

در این گزارش آمده است كه این متهم 33 ساله تنها برای یكی از جرایمش این حكم را دریافت كرده و دومین پرونده تجاوز او نیز مورد رسیدگی قرار گرفته و اتهام وی ثابت شده است و قطعا در دادگاه بعدی، حكم دوم نیز علیه او صادر خواهد شد.

 این متهم به جرم تجاوز به یك دختربچه 12 ساله دستگیر شده و به زندان رفته بوده اما به طور مشروط تا روز دادگاه آزاد شده و در این مدت دختری 14 ساله را نیز مورد سوءاستفاده قرار داده است.


منبع: حوادث