اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسران متجاوز، دختر را از مقابل آرایشگاه ربودند



 


پسران جوان كه برای انتقام‌گیری از دختری او را مورد آزار جنسی قرار دادند توسط ماموران پلیس بازداشت شدند.

به گزارش «شرق»، یك ماه قبل دختری جوان به پلیس مراجعه كرد و گفت سه پسر او را مورد آزار قرار داده‌اند. این دختر گفت: روز حادثه من در آرایشگاه بودم و برای بازگشت به خانه آژانس خبر كردم. وقتی ماشین آمد و سوار شدم یكدفعه سه جوان به خودرو حمله كردند. راننده خواست از دست آنها فرار كند اما نتوانست. آنها شیشه ماشین را خرد كردند و گاز اشك‌آور هم زدند بعد مرا از داخل ماشین بیرون كشیدند و سوار خودرو خودشان كردند و با خود بردند.

این دختر در حالی‌كه به شدت گریه می‌كرد، گفت: سه پسر من را به بیابانی بردند و مورد آزار قرار دادند. التماس‌های من و فریادهایم باعث نشد آنها دل‌شان بسوزد و اذیتم كردند. این دختر مدعی شد پسران را می‌شناسد. او مشخصات متهمان را در اختیار پلیس قرار داد. شكایت این دختر در حالی بود كه راننده آژانس هم توضیح داد چطور دختر جوان را از داخل خودرو او دزدیدند. ماموران در تحقیقات بعدی خود موفق شد سه جوان را شناسایی و بازداشت كنند. دو نفر از این سه جوان در بازجویی‌های اولیه به آزار جنسی دختر جوان اعتراف كردند و گفتند برای گرفتن انتقام از او این كار را كردند اما یكی از آنها گفت كه هیچ‌ كاری با آن دختر نداشت و او را آزار نداده است.

او گفت: آرش یكی از دوستان‌مان به این دختر علاقه داشت و می‌خواست با او دوست شود. آرش می‌گفت هیچ ‌دختری نیست كه در برابر او مقاومت كند. او شماره تلفن دختر جوان را به دست آورده و چندباری هم توانسته بود با او صحبت كند اما ظاهرا این دختر به او بی‌اعتنایی كرده بود. بالاخره آرش تصمیم گرفت او را ادب كند. از ما هم خواست كمكش كنیم. روز حادثه با توجه به اینكه می‌دانستیم به آرایشگاه رفته ‌است جلو در كمین كردیم. آرش چندباری با او تماس گرفت اما دختر جوان جواب نداد به همین دلیل هم آرش تصمیم گرفت او را بدزدد. ما فكر نمی‌كردیم این دختر بخواهد با آژانس برود اما او ماشین خبر كرده ‌بود. وقتی خواست سوار ماشین شود ما حمله كردیم و با شكستن شیشه ماشین و پرتاب گاز اشك‌آور دخترك را دزدیدیم.

او ادامه‌ داد: وقتی دختر را به بیابانی بردیم آرش و دیگر همدست‌مان در حالی‌كه شاكی به شدت گریه و التماس می‌كرد كه به او تجاوز نكنند اما آن دو این كار را كردند ولی من دلم برایش سوخت و تصمیم گرفتم كاری با او نداشته‌ باشم.

گفته‌‌های این جوان مورد تایید دختر شاكی هم قرار گرفت و تایید كرد فقط دو نفر به او تجاوز كرده‌اند. او در مورد آشنایی‌اش با آرش گفت: من هیچ ‌رابطه خاصی با او نداشتم حتی دوستی هم با هم نداشتیم. اما او اصرار داشت با من رابطه داشته‌ باشد. چند باری با او تلفنی صحبت كردم و متوجه شدم او به دنبال سوءاستفاده از من است. بعد از آن رابطه‌ام را قطع كردم و از او خواستم دیگر با من تماس نگیرد و هر بار كه زنگ می‌زد جوابش را نمی‌دادم تا اینكه آن روز آمد و این‌طور از من انتقام گرفت.

در ادامه پرونده به شعبه 77 دادگاه كیفری‌استان تهران و نزد قاضی اكبر ساعی فرستاده شد و سه متهم در برابر هیات قضات هم توضیح دادند كه چه كرده‌اند و چه اتفاقی افتاده ‌است. متهم اصلی پرونده گفت: فكر می‌كردم این دختر با احساس من بازی كرده و باید او را تنبیه كنم. البته نمی‌خواستم تا این حد اذیتش كنم اما آن دختر خیلی گستاخی می‌كرد و باعث شده ‌بود من جلو دوستانم خجالت بكشم.

بنا بر این گزارش در حال حاضر متهمان در بازداشت هستند و تحقیقات از آنها ادامه‌ دارد.


ویدیو مرتبط :
اعدام رباینده و متجاوز دختر دانشآموز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۵ زن و دختر، قربانی رمال متجاوز



 

 ۱۵ زن و دختر، قربانی رمال متجاوز



مرد رمالی كه به بهانه بخت گشایی و دعانویسی ۱۵ زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است، از سوی ماموران پلیس آگاهی استان تهران دستگیر شد.

 

مرد رمال با تبلیغات گسترده و شناسایی قربانیان در مراكز خرید، هنگامی كه قصد اغفال یك زن دیگر را داشت، دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان تهران در ارتباط با پرونده اتهامی مرد شیاد گفت: به دنبال گزارش های مردمی در ارتباط با فعالیت یك رمال در شهرستان كرج كه زنان و دختران را اغفال و از آنها سوءاستفاده می كند، موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

یارندی افزود: پس از بررسی این گزارش، ماموران در یك قرار ملاقات صوری با مرد رمال وارد خانه او شدند و متهم را كه در حال اغفال یك زن جوان بود، دستگیر كردند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان تهران افزود: ماموران در بازرسی از خانه مرد رمال، انواع لوازم و ادوات رمالی، تعداد زیادی عكس زن و دختر، پوست حیوانات، انواع سنگ ها و كتاب هایی با خطوط عجیب و غریب را كشف و ضبط كردند.

اعتراف تكان دهنده

یارندی ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در اعترافات تكان دهنده ای عنوان كرد، پس از تبلیغات گسترده در محله های مختلف، زنان و دخترانی را كه عمدتا به خاطر بخت گشایی به خانه ام می آمدند، فریب می دادم و وانمود می كردم آنها از سوی نزدیكان و بستگان خود طلسم شده اند و تاكنون بیش از ۱۵ زن و دختر را اغفال كرده و مورد آزار و اذیت قرار داده ام.

 

جرایم دیگر

یارندی تصریح كرد: با ثبت اعترافات متهم كه تنها سواد خواندن و نوشتن دارد، ۲ نفر از شاكیان شناسایی شده اند.

تلاش برای شناسایی دیگر قربانیان ادامه دارد.وی یادآور شد: بررسی سوابق متهم مشخص كرد وی علاوه بر رمالی، در زمینه جعل كارت پایان خدمت و خرید و فروش وام های تقلبی نیز سابقه داشته و مبالغ گزافی از مردم كلاهبرداری كرده است..... / گزارش : جام جم آنلاین