اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پست جالب اینستاگرام هاشمی درباره مذاکرات



صفحه اینستاگرام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام یک طرح گرافیکی عجیب را منتشر کرد.

 صفحه اینستاگرام آیت الله هاشمی رفسنجانی در پست اخیر خود یک بیت شعر درمورد نقش تدابیر وی در به جمع بندی رسیدن مذاکرات هسته ای به همراه عکس زیر منتشر کرد.

هاشمی لطف نمودی قَدَحَت پر مِی باد  //  كه به تدبیرِ تو تشویشِ خمار آخر شد

 

اخبار,اخبارسیاسی,رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

 اخبار  سیاسی  - مشرق 


ویدیو مرتبط :
پست های عجیب و جالب سردار آزمون در اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پست جالب ملیکا شریفی نیا در اینستاگرام +عکس



 اخبار فرهنگی - پست جالب ملیکا شریفی نیا در اینستاگرام +عکس

 "ملیکا شریفی نیا" که با شوق بوی بارون و رانندگی در باران  به دل جاده زده بود و  بینصیب هم نمونده بود ؛ احساسشو با این پست زیباش  با ما به اشتراک گذاشت:

اخبار,اخبار فرهنگی,ملیکا شریفی نیا


 از صبح گفته بود قول داده بود باهزار بدبختی منو به هواش از خونه بیرون کشونده بود ! و یکهو به زیباترین شکل ممکن اتفاق افتاد بالاخره بارون اومد ! اون بارون بی نظیررر و من با تمام وجود لذت بردم از بارونی که به خاطر اون بارید به خاطر من بارید  و بیشتر به خاطر اینکه به قولش عمل کرد! می دونستم عمل می کنه شک نداشتم ! بیخود نیست که بهترین رفیق دنیامه بیخود نیست.

اخبار فرهنگی  - نیک صالحی