اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پزشک دهکده جای بوتاکس، مویش را کوتاه کرد


جین سیمور، بازیگر توانمند نقش دکتر مایکلا کوئین در سریال "پزشک دهکده" بعد از 20 سال زندگی مشترک با جیمز کیچ تصمیم به طلاق گرفت. او همچنین به این نتیجه رسید که نیاز دارد تغییر عمده ای در چهره اش بدهد و در شب اول نمایش فیلم Thanks for Sharing با بازی گوئینت پالترو و مارک روفالو در روز دوشنبه، در مصاحبه با Us Weekly گفت که بدون آنکه زیر تیغ جراحی برود، تغییری در چهره اش داده و جلوی موهایش را کوتاه کرده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: جین سیمور، بازیگر توانمند نقش دکتر مایکلا کوئین در سریال "پزشک دهکده" بعد از 20 سال زندگی مشترک با جیمز کیچ تصمیم به طلاق گرفت. او همچنین به این نتیجه رسید که نیاز دارد تغییر عمده ای در چهره اش بدهد و در شب اول نمایش فیلم Thanks for Sharing با بازی گوئینت پالترو و مارک روفالو در روز دوشنبه، در مصاحبه با Us Weekly گفت که بدون آنکه زیر تیغ جراحی برود، تغییری در چهره اش داده و جلوی موهایش را کوتاه کرده است.

به گزارش صبح بخیر، این بازیگر 62 ساله بریتانیایی توضیح می دهد: «چند ماهی میشه که جلوی موهامو چتری کردم، ولی باعث شده زندگیم تغییر کنه. من همیشه موهام بلند بوده ولی حالا چتری کامل دارم.»



ستاره سریال پزشک دهکده می گوید که عوض کردن مدل مو می تواند گزینه جانشین خوبی برای درمان های ضدپیری باشد. او می گوید: «از اونجا که اصلاً اهل بوتاکس نیستم، فکر کنم موی چتری برام بهتر باشد.»

وقتی از سیمور پرسیده شد که چه زمانی حس نیرومندی و اعتماد به نفس بیشتری می کند جواب داد: «وقتی حس کنم دوستم دارن.»
این هنرپیشه محبوب تا چند ماه بعد از اعلام جدایی از شوهر بازیگر/کارگردانش، جیمز کیچ، دوره سختی را پشت سر گذاشت، آنها در این مدت در مورد شروط طلاق مذاکره کردند.

سیمور تابحال چهار بار ازدواج کرده و از جیمز کیچ، دو پسر 17 ساله دوقلو به نام های جان و کریستوفر و از همسر سابقش، دیوید فلین، یک دختر 31 ساله به نام کاترین و یک پسر 28 ساله به نام شان دارد.


ویدیو مرتبط :
پزشک دهکده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«پزشک دهکده» دوباره نامزد کرد! +عکس



اخبار فرهنگی - «پزشک دهکده» دوباره نامزد کرد! +عکس

جین سیمور 62 ساله دوباره نامزد کرد. شب دوشنبه این بازیگر جذاب سریال پزشک دهکده، در یک رستوران ایتالیایی رمانتیک به همراه مدیر وبسایتش، بری بلومبرگ، دیده شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,سریال پزشک دهکده

 
به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل؛ این زوج بعد از خروج از این رستوران ایتالیایی سوار خودروی اسپورت جدید تسلای خود شدند. جین سراپا لبخند بود و البته این اول باری نبود که این دو با هم دیده می شدند.

حدود یک ماه از درخواست رسمی جدایی او از جیمز کیچ 65 ساله به دادگاه می گذرد و این بازیگر سابق فیلم جیمز باند، که فرم بدنی خود را خیلی خوب نگه داشته و جوانتر از سن واقعی اش نشان می دهد، با فرد جدیدی در انظار عمومی ظاهر شد. جین و جیمز مدتها بود که از هم جدا بودند و به تازگی تصمیم خود را قانونی کردند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,سریال پزشک دهکده

 
جین از همسر چهارمش یک دوقلوی 17 ساله به نام های کریستوفر استیون و جان استیسی دارد. او از همسر سابقش جیمز فلین، دو فرزند دیگر به نام های کاترین و شان هم دارد. این بازیگر خوش سیما دو بار دیگر هم ازدواج کرده بود، یک بار در سال 1971 با مایکل اتنبورو و یک بار هم در سال 1977 با جفری پلانر.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,سریال پزشک دهکده


حرفه جین زمانی که در سال 2007 به برنامه Dancing With The Stars پیوست، اوج گرفت. البته او اخیراً حرفه بازیگری اش را با فیلم Scout with Nikki Reed ادامه می دهد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,سریال پزشک دهکده

 اخبار فرهنگی - برترین ها