اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پزشک خانواده از ماه آینده در تهران


وزیر بهداشت، از اجرای برنامه پزشک خانواده از ماه آینده در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر: وزیر بهداشت، از اجرای برنامه پزشک خانواده از ماه آینده در استان تهران خبر داد.

 دکتر محمد حسن طریقت منفرد گفت: بودجه برنامه پزشک خانواده در ردیف های متفرقه قرار دارد که تامین و پرداخت ردیف های متفرقه بعد از خرداد ماه میسر می شود اما معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور قول همکاری داده و آمادگی پرداخت بودجه پزشک خانواده از ماه آینده را اعلام کرد.

وی افزود: با همکاری معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، ان شاءالله از ماه آینده اجرای برنامه پزشک خانواده در استان تهران آغاز می شود و سپس به سایر استان ها تسری می یابد.

وزیر بهداشت، اجرای برنامه پزشک خانواده را مهم ترین اولویت وزارت بهداشت دانست و تاکید کرد: برای ساماندهی نظام بهداشت و درمان کشور راهی جز احیای جایگاه طب عمومی دیروز و پزشک خانواده امروز نداریم.

وی یادآور شد: پزشک خانواده امروز طبیب عمومی است که نظام بهداشت و درمان را مدیریت می کند و اگر بخواهیم حرمت و تقدس پزشکی را در جامعه حفظ کنیم هیچ راهی به جز اجرای برنامه پزشک خانواده نداریم.

طریقت منفرد با اشاره به تجربه موفق سیستم بهداشت و درمان کشورهای غربی به دلیل داشتن پزشک خانواده خاطر نشان کرد: پزشک عمومی باید بیشترین جایگاه اقتصادی و اجتماعی را داشته باشد تا بتواند دین خود را به مردم اداکند 


ویدیو مرتبط :
پزشک خانواده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمونه اصلی سوخت راكتور تهران شهریور ماه آینده تولید می‌شود



 

 

 

نمونه اصلی سوخت راكتور تهران شهریور ماه آینده تولید می‌شود

 

رییس سازمان انرژی اتمی:

نمونه اصلی سوخت راكتور تهران شهریور ماه آینده تولید می‌شود

تهران ـ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به این كه نمونه مجازی سوخت رآكتور تحقیقاتی تهران با غنای 20 درصد پیش از این تولید شده است، گفت: شهریور ماه آینده نمونه اصلی سوخت این رآكتور را تولید خواهیم كرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اكبر صالحی روز سه شنبه در دومین جشنواره جهادگران فناوری ایرانی اسلامی افزود: تولید سوخت 20 درصد در ایران پاسخ محكمی به غرب بود و امروز ایران یك كارگاه بزرگ از سوخت 20 درصد در اختیار دارد.

وی در ادامه با اشاره به سفر روز گذشته خود به بوشهر و حضور در نیروگاه اتمی این شهر خبر داد كه درپوش قلب رآكتور این نیروگاه دیروز با موفقیت گذاشته شد.