اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پزشكی كه در سن ۱۰۰ سالگی هم به درمان می پردازد!



 

پزشكی كه در سن ۱۰۰ سالگی هم به درمان می پردازد!

 

رسانه های دولتی ایالات متحده آمریكا اعلام كردند كه یك پزشك با داشتن یكصد سال سن هنوز هم به طبات می پردازد و مراجعه كنندگانش نیز هنوز از او راضی هستند.

 

دكتر «والتر واتسون» كه اهل «آگوستا» در ایالت جورجیای آمریكا است، در مصاحبه ای با یكی از روزنامه های محلی ایالت جورجیا، گفت: هر روز تعدادی از بیماران به مطب من مراجعه می كنند.

 

پس از آن به سمت بیمارستان دانشگاه می روم و به تدریس و حل مشكلات دانشجویان می پردازم.

 

طی سال های اخیر، این پزشك متخصص زنان، بسیاری از مراجعه كنندگانش را به دانشجویان و سایر همكاران جوان ترش معرفی كرده است. با این حال، هنوز هم گاهی به مشكلات بیمارانش می پردازد.

 

این در حالی است كه كارمندان و كاركنان بیمارستان منطقه «آگوستا» و دانشگاه ناحیه از او حساب می برند، او را دوست دارند و او هم به آن ها احترام می گذارد.

 

بین سال های ۱۹۴۴ میلادی كه او اولین نوزاد را به دنیا آورد تا سال ۱۹۹۵ میلادی كه دست از كار كشید، همواره مورد احترام بیمارانش بوده است.

 

هم اكنون نیز این پزشك صد ساله را به نام «كودكان واتسون» می شناسند و میانگین سنی افرادی كه او به دنیا آورده از ۱۵ تا ۶۶ سال و تعدادشان غیر قابل شمارش است.

 

نیز آمده است كه این پزشك ۱۰۰ ساله بین ۱۵ هزار تا ۱۸ هزار نوزاد را طی این ۵۰ سال به دنیا آورده است، به طوری كه در یك حساب سرانگشتی نزدیك به ۱۰ درصد جمعیت شهر «آگوستا» توسط این پزشك به دنیا آمده اند.


ویدیو مرتبط :
میامی ۱۰۳-۱۰۰ سن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرترین زن ایرانی در سن ۱۴۲ سالگی درگذشت



 

پیرترین زن ایرانی در سن ۱۴۲ سالگی درگذشت

 

«شهربانو مولایی » (كهنسال ترین زن ایرانی)، در ۲۸ مرداد ماه سال جاری در روستای «شال قون» از توابع شهرستان سراب واقع در استان آذربایجان شرقی در سن ۱۴۲ سالگی درگذشت.

 

مرگ كهنسال ترین زن ایرانی در حالی رخ داد كه سن دقیق این زن هنوز مشخص نشده است و به گفته فرزندان وی، این بانو۱۴۲ سال سن داشت، اما بنا به استناد شناسنامه و قوانین ثبت شده در سازمان ثبت احوال وی متولد سال ۱۲۷۸ بوده كه در هنگام مرگ این زن ۱۱۱ سال داشته است.