اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پر مخاطب ترین تورهای نوروزی پایتخت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: بنابر آمار گردشگران تا چهارمین روز از سال جدید، تورهای ری گردی، تهران قدیم و سه برج به عنوان پرمخاطب ترین تورهای نوروزی پایتخت معرفی شدند.

خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: بنابر آمار گردشگران تا چهارمین روز از سال جدید، تورهای ری گردی، تهران قدیم و سه برج به عنوان پرمخاطب ترین تورهای نوروزی پایتخت معرفی شدند.

رجبعلی خسروآبادی اظهار داشت: با هماهنگی و تبلیغات گسترده در تمامی نقاط شهر تهران، در نوروز امسال استقبال گسترده تری از تورهای تهرانگردی نسبت به سنوات گذشته از سوی پایتخت نشینان و مسافرین تهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استانهای همجوار تهران مقاصد اصلی بازاریابی برای تورهای تهرانگردی در سفرهای تابستانی و نوروز 94 هموطنان خواهند بود، عنوان کرد: تدوین برنامه صحیح، دقیق و تعیین اهداف مهمترین راهکار برای توسعه گردشگری استان تهران است که به طور جدی در دستورکار این اداره کل قرار گرفته است.

افزایش بازدیدهای نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان تهران

این مسئول افزود: تبلیغات گسترده و معرفی جاذبه ها و برنامه های ستاد خدمات سفر، همچنین توزیع تهران کارت به مسافرین در مبادی ورودی استان موجب افزایش بازدیدهای نوروزی 93 از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان تهران شده است.

خسروآبادی گفت: کارشناسان ستاد خدمات سفر استان متشکل از تیم کارشناسان استانداری و معاونت گردشگری استان طی روز جاری بصورت سرزده در محل اجرای تورهای تهرانگردی حضور یافته تا با توزیع فرم های نظر سنجی میان مسافران، سطح کمی و کیفی تورهای تهرانگردی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

برگزاری تورهای نوروزی تهرانگردی در 15 مسیر نیم روزه و پنج مسیر یکروزه

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، میزان اطلاعات راهنمای تور در معرفی جاذبه ها، نحوه برخورد صحیح و مطلوب دست اندرکاران تور، مطلوبیت وسائط نقلیه و... را از اهم سوالات درج شده در فرم های نظر سنجی برشمرد و متذکر شد: فرم های نظر سنجی به صورت روزانه در دبیرخانه ستاد مورد ارزیابی قرار گرفته تا برای افزایش میزان رضایتمندی و خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به مسافرین در پایان روز نواقص و کاستی ها به دفاتر مجری تورهای تهرانگردی اعلام شده و در اسرع وقت رفع شود.

وی از برگزاری تورهای تهرانگردی توسط  27 دفتر خدمات مسافرتی در 15 مسیر نیم روزه و پنج مسیر یکروزه خبر داد و گفت: در تورهای نوروزی امسال دفاتر خدمات سفر موظف شدند تا از راهنمایانی که بر تاریخ و آثار فرهنگی تهران اشراف کامل دارند، استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
تور کیش- تورهای نوروزی كيش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایتخت 3 پر مخاطب ترین سریال نوروز


شورای نظارت بر سازمان صداوسیما مجموعه تلویزیونی پایتخت 3 به کارگردانی سیروس مقدم را پربیننده ترین سریال تلویزیون در نوروز 93 اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: ازشورای نظارت بر سازمان صداوسیما، مجموعه نمایشی پایتخت 3 امسال نیز پرمخاطب ترین سریال مناسبتی نوروز شد.

فصل سوم سریال پایتخت، به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی همسرش الهام غفوری از تاریخ 29 اسفند پخش شد؛ با توجه به فضای آشنای داستان برای مخاطبان، سریال بیشتر به روابط بین شخصیت ها پرداخت.

داستان بیانگر مشکلاتی است که موجب تغییر وضعیت روحی شخصیت اصلی سریال یعنی نقی (محسن تنابنده) شده است. سایر اعضای خانواده نیز اگر چه خود دچار مشکلاتی هستند اما با این حال سعی دارند، به نحوی به نقی کمک کنند.

ارسطو با زن تازه مسلمان چینی ازدواج می کند. از شوهرخواهر نقی (بهبود) که در راه حفاظت از حیات وحش (یوزپلنگ ایرانی) دچار مصدومیت شده قدردانی می شود و ...

«پایتخت 3» برای عموم مخاطبان تلویزیون سرگرم کننده و مفرح بود اما مانند سری نخست و دوم این سریال دلخوری هایی برای بخشی از اهالی مازندران ایجاد کرد.

کارشناسان شورای نظارت در مجموع ، سریال «پایتخت3» را اثری « خوب » ارزیابی کرده اند.

نمایش همدلی و همبستگی خانوادگی، توجه به ضرورت حفاظت از محیط زیست، پرداختن به پیشینه های کُشتی به عنوان ورزشی ملی و پهلوانی کشور، استفاده مناسب از کمدی موقعیت، باز ی های باورپذیر و پرداخت طنزآمیز شخصیت ها با استفاده از جنبه های مختلف فنی از نکات مثبت این سریال بوده است.

همچنین جنبه های متعدد شعاری و تبلیغاتی (به ویژه شرکت اطلس مال)، ضعف در روند داستانی فیلمنامه، وفور دیالوگ های تصنعی، تکثر صحنه های بی ارتباط با پیکره اصلی داستان از جمله نکات منفی این سریال عنوان شده است.