اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرکارترین خواننده این شب های تلویزیون


محمد علیزاده امسال دو تیتراژ تلویزیونی دارد، یکی سریال «خروس» شبکه دو و دیگری »جشن رمضان» شبکه تهران!

روزنامه تماشا: محمد علیزاده امسال دو تیتراژ تلویزیونی دارد، یکی سریال «خروس» شبکه دو و دیگری »جشن رمضان» شبکه تهران! این اولین باری است که یک خواننده اجرای دو تیتراژ تلویزیونی را به طور همزمان در اختیار دارد که در نوع خود اتفاقی منحصر به فرد و جالب محسوب می شود. اتفاقی که نشان می دهد محمد رگ خواب مخاطب تلویزیون را به خوبی می شناسد و به همین دلیل تهیه کننده ها رغبت زیادی برای همکاری با او دارند.

علیزاده در مورد اینکه امسال با دو تیتراژ تلویزیونی مهمان سفرهای افطار مردم است به تماشا می گوید: «من سالی یک بار به تلویزیون می آیم که این اتفاق به دلیل علاقه شخصی که به ماه مبارک رمضان دارم، در این ماه می افتد. کسانی که من را از نزدیک می شناسند می دانند که ماه رمضان محبوب ترن ماه زندگی من است ولی علاقه باعث شد همیشه از خدا بخواهم در این ماه اتفاقات خوبی برایم رخ دهد.»

پرکارترین خواننده این شب های تلویزیون

سریال «خروس» نه مایه ای طنز دارد اما فضای آهنگی که محمد برای آن تولید کرده تناسبی با موضوع سریال ندارد، او در مورد می گوید: «فضای کاری من طوری است که با فضای سریال طنز تناسب چندانی ندارد. دوستان به من لطف داشتند و هیچ وقت به کارم ایراد نگرفتند و اجازه دادند کار خودم را انجام دهم. من پیش از این هم در چند سریال دیگر به عنوان خواننده تیتراژ حضور داشتم اما این اولین بار بود که کارگردان و تهیه کننده در کار موسیقی سریال دخالت نکردند و خودشان را در این زمینه صاحب نظر ندانستند. اغلب اوقا مشکلاتی که در تیتراژهای تلویزیونی وجود دارد به دلیل دخالت های کارگردان است اما سعید آقاخانی آنقدر حرفه ای بود که فقط نظرات شخصی خود را بیان می کرد و دخالتی در کلیت کار نداشت. باید از این بابت از او تشکر کنم.»

از محمد می پرسیم فکر می کنی در رقابت با احسان خواجه امیری، رضا صادقی، سعید شهروز، فرزاد فرزین و شهاب رمضان می توانی عنوان بهترین تیتراژ ماه رمضان امسال را به دست بیاوری که در پاسخ می گوید: «این دوستانی که نام بردی از نگاه من رفیق هستند نه رقیب. شاید بچه ها من را رقیب خودشان بدانند اما همانطور که گفتم من این عزیزان را دوست خود می دانم. حس می کنم تیتراژهای خوبی کار کرده ام و در نهایت این مردم هستند که تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند. ان شاءالله که مردم کار را دوست داشته باشند. من برای مسابقه و رقابت کار نکرده ام یا تیتراژی نخوانده ام که در مسابقه اول شوم و تندیس بگیرم! هدفم این بود که با موسیقی ام باعث آرامش مردم شوم و امیدوارم این آرامش در موسیقی ام وجود داشته باشد.»

علیزاده در پایان به تماشا می گوید: «من نیامده ام طوری بخوانم که آن یکی خواننده دیده نشود و بگویند محمد علیزاده اول است. نه با اول شدن شاد می شوم، نه با آخر شدن ناراحت. رسالت من خواندن است و مردم هم ان شاءالله خوششان خواهد آمد. فکر نمی کنم دوستانی که به فکر اول و دوم شدن و این قبیل حواشی هستند، ماندگاری زیادی داشته باشند.»


ویدیو مرتبط :
معرفی پرکارترین آهنگسازان جشنواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طنز : شب جلو تلویزیون خوابم برده بود



 

 

 

طنز : شب جلو تلویزیون خوابم برده بود

شب جلو تلویزیون خوابم برده بود
مامانم اومد ساعت 2 نصفه شب پتو انداخت روم بوسم کرد ، کلی هم قربون صدقم رفت بعد موقع رفتن پامو لگد کرد، داد زدم و گفتم : اهههههههههههه پام داغون شد

جواب داد: خاک تو سرت کنن آخه اینجا جای خوابه؟

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

منطقِ پدرو مادر از تحصیل در دانشگاه: "این همه درس خوندی، درِ یه نایلون رو نمیتونی‌ باز کنی‌!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊


باز یه سوالی مغزمو پریشون کرد چرا جمعه انقدر به شنبه نزدیکه، ولی شنبه انقدر از جمعه دوره؟؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

خداییش جاذبه ای که سوراخ چاه توالت نسبت به گوشی داره
جاذبه ی زمین به سیب نداره
دیدم که میگمااااااا

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊


عمو زنجیر باف جان
ضمن عرض سلام و خسته نباشید
جهت زحمات بی دریغ شما بزرگوار
یک گِلگی داشتم از حضورتون ...
شما که زنجیر ما رو بافتی..؟
... پَه چرا پشت کوه انداختی..؟
مشکلتون دقیقاً چی بود؟
مرض داشتید این همه زنجیر بافته شده رو پشت کوه انداختید؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

بچگی یعنی: وقتیکه فاصله ی دستشویی تا اتاقمونو می دویدیم
و از اینکه لولو ما رو نمی خورد فریاد می زدیم، ھـــــوراااا

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

فقط یه ایرانی اونم از نوع تهرانی می تونه از دود شهر فرار کنه تا بره شمال هوای تازه تنفس کنه، بعد اونجا هی تند تند قلیون بکشه!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

گوشیم زنگ خورد ، اسم رفیقم "رضا" افتاد
گوشی رو برداشتم ، با یه صدای خسته گفتم : سلام بی شرف
یه صدای کلفتی اومد : پدر بی شرف هستم ، بی شرف اونجا نیست؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

فقط یک زن ایرانی می تونه روزی چند ساعت برنامه آشپزی نگاه کنه و چند تا دفتر هم پر کرده باشه و آخرش همون کوکوسبزی برای شوهرش درست کنه!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

یادش بخیر ما بچه بودیم ، یه دستمال کهنه ای ، لنگ ماشینی چیزی پیدا میکردن میذاشتن لای پامون بقچه میکردن تا یه هفته بعد بازش کنن الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف ، 8 لایه محافظ ، ویتامینه ، همراه با عصاره مالت ، 12 ایر بگ ، کروز کنترل ، سنسور عقب ، تهویه مطبوع ، با ال سی دی... خلاصه فول آپشن دیگه ! از ال سی دی هم توشو نشون میده دیگه لازم نیست را به را بازش کنن

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊


هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز...

فردا یه عالمه کار داری،

قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه که خیالــــــــــــــتم راحت باشه

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

کافیه یه روز اتفاقی یه جوراب سوراخ بپوشین . اگه شده اتوبان رو موکت کنن یه جوری میشه که تو مجبور شی کفشتو دربیاری

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن