اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرچم و نقشه ایران روی یك سایت رسمی در فلوریدا



 

 

 

پرچم و نقشه ایران روی یك سایت رسمی در فلوریدا

 

یك سایت متعلق به یك شهر كوچك ساحلی در فلوریدا آمریكا از سوی هكرهایی كه ادعا می شود ایرانی هستند هك شده است.

به نقل از شبكه فاكس نیوز آمریكا سایت شهر كوچك " هیلسبورو " و جامعه میامی شمالی آمریكا در هفته گذشته هك شده است.

بنا به اعلام گردانندگان این سایت این سایت در هفته گذشته هك شد ولی مدیران سایت موفق شدند روز جمعه مشكل را حل كنند ، اما هكرها بار دیگر این سایت را از روز شنبه هك كردند.

این سایت متعلق به شهر كوچك ساحلی هیلسبورو است . هكرها نقشه و پرچم ایران را روی سایت قرار داده اند و بر روی نقشه ایران نوشته اند MCSM Iran Hacking""

مسئولان این سایت اعلام كرده اند كه هنوز نمی دانند كه آیا هك این سایت از سوی هكرهای آمریكایی بوده و برای شوخی پرچم و نقشه ایران را روی سایت قرار داده اند یا اینكه هكرها واقعا ایرانی بوده اند.

گفتنی است هم اكنون (روز چهارشنبه 19 ژانویه ) مشكل این سایت حل شده و این سایت در دسترس كاربران قرار گرفته است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
وارد کردن مشخصات در سایت نقشه برداری - نقشه برداران ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایت فرانسوی: علی دایی ایران را وارد نقشه فوتبال جهان کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک سایت فرانسوی با تمجید از علی دایی عنوان کرد این بازیکن نام فوتبال ایران را وارد نقشه فوتبالی جهان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فرانسوی زبان SOFOOT، زلاتان ابراهیموویچ چندی پیش صحبتی بر زبان آورد که برای مردم فرانسه کمی عجیب بود. او عنوان کرد که باعث شده تا سوئد و فرانسه در نقشه فوتبالی جهان مشخص شوند. صحبتی که البته درباره کشور فرانسه اغراق بود چرا که این کشور فرانسوی چندین بازیکن بزرگ داشته است که افتخاراتی بزرگتر از زلاتان در پاری سن ژرمن دارند. مانند میشائیل پلاتینی و زین الدین زیدان.

با این حال سایت فرانسوی زبان SOFOOT، در گزارشی به بررسی بازیکنانی پرداخته است که یک تنه توانستند نام کشورشان را بر سر زبان ها بیندازند. در این فهرست نام علی دایی از ایران نیز به چشم می خورد که آقای گل فوتبال جهان است و توانسته رکوردی را به نام خود ثبت کند که حالا حالاها بعید است بازیکنی بتواند آن را بشکند.

• علی دایی (ایران)
قبل از اینکه علی دایی در فوتبال ایران ظهور کند، آنچه درباره فوتبال ایران می دانستیم خیلی کم بود و شاید بیشتر فوتبال ایران را با سبیل های مردانه بازیکنان آن و فوتبال خوبی که بازی می کردند می شناختیم. از وقتی که علی دایی وارد فوتبال ایران شد شناختمان از این کشور زیاد شد و حالا همه ایران را کشوری فوتبال خیز می دانیم که مردم آن علاقه زیادی به فوتبال دارند و البته بازیکنانی که توانستند شکل و شمایل بازیکنان قبلی خود را تغییر دهند. ستاره بی چون و چرای فوتبال ایران سابقه بازی در لیگ آلمان و تیم بایرن مونیخ را در کارنامه خود دارد و بیش از 100 گل ملی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. این طور بوده است که این بازیکن توانست نام کشورش را وارد نقشه فوتبالی جهان کند.

وقتی تیم ملی ایران سال قبل در جام جهانی برزیل بازی کرد و توانست با بازی های خوب خود چشم ها را به خود خیره کند باز همه یاد علی دایی افتادند که بازیکن بزرگ نسل فوتبال ایران بود. به خاطر علی دایی بوده است که مردم به فوتبال ایران علاقه مند شدند و از رقابت های داغ داخلی در این کشور و داربی حساس آن آگاهی پیدا کردند. همه این ها به خاطر بازیکن بزرگی چون علی دایی بوده است.

دیگر بازیکنانی که در کنار دایی باعث ورود کشورشان به نقشه فوتبالی جهان شدند به شرح زیر است:

لاندون دوناوان (آمریکا)

سعد العویران (عربستان)

ژرژ وه آ (لیبریا)

پائول ونچاپ (کاستاریکا)

آندره شوچنکو (اوکراین)

کارلوس والدراما (کلمبیا)

رایان گیگز (ولز)

یری لیتمانن (فنلاند)

جک وارنر (ترینیداد)

 

اخبار ورزشی - ایسنا