اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرچم همجنس‌ گرایان در جده بالا رفت!


همزمان با برافراشته شدن پرچم همجنس بازان بر فراز یکی از منازل شهر جده، عربستان از تشدید مجازات‌ها در این زمینه خبر داد.

پایگاه خبری شبکه العالم: روزنامه سعودی "عکاظ" نزدیک به دفتر پادشاهی عربستان، از برافراشته شدن پرچم همجنس بازان در شهر جده و تصمیم همزمان عربستان برای تشدید مجازاتها در این زمینه خبر داد.

هیئت تحقیقات و دادستانی کل در شهر جده عربستان یک پزشک را متهم کرد که پرچم همجنس بازان را بر فراز خانه خود در این شهر برافراشته است.

این هیئت خواهان مجازات تعزیری این پزشک شد، زیرا فعل حرامی را مرتکب شده است که مجازات شرعی دارد.

به گزارش روزنامه عکاظ، این هیئت، کار تحقیق از این پزشک را به خاطر نقض عفت عمومی به پایان برد و وی را به قید ضمانت آزاد کرد. این پزشک اتهام وارده را انکار می کند و می گوید که پرچم را از طریق اینترنت به خواست یکی از فرزندانش خریداری کرده و نمی دانسته است که از نمادهای همجنسگرایان به شمار می رود.

این روزنامه نوشت: هیئت تحقیقات و دادستانی کل در جده در مسیر بالابردن سقف مجازاتی که دادستانی کل درخصوص پرونده های مربوط به همجنسگرایی خواهان آن است، حرکت می کند تا اینکه به سطح مجازات قتل تعزیری در موارد همراه با عمل عمدی یا اظهار آن از طریق شبکه های اجتماعی در اینترنت برسد.

روزنامه عکاظ به نقل از منابع خود نوشت: رویکرد جدید درپی مشاهده افزایش اظهار موارد همجنسگرایی است، به طوری که این افراد تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.


ویدیو مرتبط :
پیام بسیار مهم برای همجنس گرایان و همجنس بازان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در حمایت از همجنس‌گرایان/ انگلیسیها بی زن وشوهر می شوند!



 

همجنس‌گرایان,ازدواج همجنس‌گرایان

 

 

فارس: به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، شب گذشته فاش شد که کلمات "زن و شوهر" به خاطر اصلاحات انجام شده در راستای حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان از اسناد رسمی کشور بریتانیا حذف خواهد شد.

بنابراین گزارش، دستورالعمل‌های راهنمای مربوط به مالیات و منافع و اسناد مهاجرت باید به گونه‌ای بازنویسی شوند که دیگر پیش‌فرض اینکه یک زوج عبارت‌ست از یک زن و یک مرد در آنها رعایت نشود.

این اصلاحات پاییز گذشته از سوی دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس وعده داده شده بود و قصد دارد راه را برای ازدواج همجنس‌گرایان انگلیسی در حقوق مدنی این کشور برای اولین بار باز کند. این در حالی است که بر اساس سنت‌های مذهبی، ازدواج بین یک مذکر و یک مونث انجام می‌پذیرد.

اصلاحات مزبور خشم کلیسای انگلیس را برانگیخته است که ائتلاف حاکم بر این کشور را به فهم نادرست از قوانین ازدواج متهم می‌کند. با این حال، "لین فیترستون"، وزیر امور فرصت‌های برابر کابینه انگلیس به رهبران مذهبی این کشور هشدار داد که از ادبیات تند در این خصوص استفاده نکنند.

قبلا هم در پاسپورت‌های انگلیسی و همچنین آمریکایی به جای نام پدر و مادر از والد ۱ و والد ۲ استفاده شده بود.../منبع:farsnews