اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرچم سیاه بر سر در مدارس نصب می‌شود



 

 

 

 

در پی هتك حرمت به قرآن كریم، وزیر آموزش و پرورش طی پیامی اعلام كرد: به تمامی غیور مردان عرصه تعلیم  و تربیت اعلام می‌نمایم با نصب پرچم سیاه بر سر در مدارس و ادارات سراسر كشور با امت اسلامی همراه و همدرد شوند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی هتك حرمت ساحت مقدس كتاب آسمانی و انسان‌ساز قرآن كریم، وزیر آموزش و پرورش خطاب به فرهیختگان، فرهنگیان و دانش‌آموزان ایران اسلامی و آزادگان سراسر دنیا پیامی صادر كرد.

در پیام حمیدرضا حاجی‌بابایی آمده است: با نهایت تأثر باخبر شدیم كه ددمنشان سفاك آمریكایی و صهیونیستی در یك عمل شنیع به هتك حرمت ساحت مقدس كتاب آسمانی و انسان‌ساز قرآن كریم دست زدند.

بدین وسیله همگام با امت اسلامی به عنوان خادم قرآن ضمن محكوم كردن این عمل غیرانسانی و غیراخلاقی، به تمامی غیور مردان عرصه تعلیم و تربیت اعلام می‌نمایم كه به هر شكلی تنفر و انزجار خود را از این اقدام شیطانی، اعلام و دانش‌آموزان هوشمند و انقلابی ایران اسلامی را نسبت به این حركت موهن آگاه نمایند و با نصب پرچم سیاه بر سر در مدارس و ادارات سراسر كشور با امت اسلامی همراه و همدرد شوند و دولت‌مردان آمریكایی و فرصت‌طلبان باید بدانند كه اهانت به هر مكتب الهی، اهانت به همه مكاتب الهی است و هیچگاه كافران از عقوبت كفر در امان نبوده‌اند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
نصب پرچم سیاه برفراز گنبد امام حسین (علیه السلام)محرم93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال در انگلیس بر سر نصب پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شهرداری لندن




اخبار بین الملل - جنجال در انگلیس بر سر نصب پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شهرداری لندن

یکی از ساکنان لندن در این خصوص گفت:« ما از این اقدام (نصب پرچم) حمایت می کنیم. ما دیدیم که پرچم را آنجا نصب کرده بودند. باید بر دولت انگلیس فشار وارد شود تا حملات به غزه متوقف شود.»

 

اخبار,نصب پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شهرداری لندن

 

نصب پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شهرداری لندن جنجال آفرین شد.

به گزارش تیک، بر فراز یکی از ساختمانهای دولتی در لندن ، پرچم فلسطین نصب شد. اما عده ای این پرچم را شبانه برداشتند. شهردار لندن از برداشته شدن این پرچم انتقاد کرده و آن را اقدامی خرابکارانه توصیف کرده است. این پرچم بر فراز ساختمان ناحیه شرقی شهرداری لندن نصب شده بود تا با مردم غزه اعلام همبستگی شود. طرفداران اسرائیل در انگلیس از این اقدام انتقاد کرده بوده و آن را غیرمسئولانه توصیف کرده و گفته بودند این کار به روابط لندن و تل آویو ضربه می زند.

یکی از ساکنان لندن در این خصوص گفت:« ما از این اقدام (نصب پرچم) حمایت می کنیم. ما دیدیم که پرچم را آنجا نصب کرده بودند. باید بر دولت انگلیس فشار وارد شود تا حملات به غزه متوقف شود.»
یک خانم انگلیسی نیز گفت:« فلسطینی ها حق دارند کشور خودشان را داشته باشند. اقدامات اسرائیل بسیار تهوع آور است.»

یک شهروند انگلیسی نیز گفت:« این اقدام بسیار جنجالی است زیرا ممکن است عده ای آن را به منزله شروع دعوا تفسیر کنند.»

لفتور رحمان شهردار بخش شرقی لندن در این خصوص گفته است.. برخی می گویند برافراشته شدن پرچم فلسطین بر فراز ساختمان شهرداری به منزله جانبداری از یکی از طرفها است اما تصمیم من برای این کار به منظور اعلام همبستگی با غیرنظامیان فلسطینی است و من در این زمینه با سازمان ملل متحد هم عقیده هستم که غیرنظامیان به گونه ای غیرمنصفانه و خارج از تناسب ، هدف حملات قرار گرفته اند. گاهی مواقع لازم است سیاستمداران درمقابل بی عدالتی ها و آلام مردم موضع بگیرند و این همان کاری است که من انجام داده ام.»

به هرحال، فعلا این پرچم از فراز ساختمان مذکور برداشته شده است. باید منتظر ماند و دید که آیا این کار در دیگر بخشهای لندن نیز تکرار خواهد شد یا خیر.
اخبار سیاست بین الملل - تیک