اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرچمدار ایران در اختتامیه المپیک 2012


مسئولان کمیته ملی المپیک کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم ایران را به عنوان پرچمدار کاروان کشورمان در مراسم اختتامیه المپیک 2012 لندن انتخاب کردند.

خبرگزاری مهر: مسئولان کمیته ملی المپیک کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم ایران را به عنوان پرچمدار کاروان کشورمان در مراسم اختتامیه المپیک 2012 لندن انتخاب کردند.

مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک 2012 لندن یکشنبه شب در ورزشگاه المپیک این شهر برگزار می‌شود که در این مراسم کمیل قاسمی، آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان پرچمدار ایران خواهد بود.
 
مراسم اختتامیه با حضور سران و مقامات کشورهای حاضر در این بازی‌ها برگزار خواهد شد که در پایان مراسم ضمن خاموش شدن مشعل المپیک 2012 لندن، پرچم کمیته بین المللی المپیک به مسئولان کشور برزیل، میزبان بازی‌های المپیک 2016 اهدا خواهد شد.
 
سی‌امین دوره بازی‌های المپیک از روز جمعه ششم مردادماه با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار از 204 کشور دنیا آغاز شد و پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه علی مظاهری، بوکسور تیم ملی کشورمان بود.
 
محمود عبداللهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک خبر پرچمداری کمیل قاسمی در مراسم اختتامیه المپیک 2012 لندن را تایید کرد.   


ویدیو مرتبط :
اختتامیه المپیک 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض ایران به لوگوی المپیک 2012 لندن



كمیته ملی المپیك ایران به لوگوی بازی‌های المپیك تابستانی لندن اعتراض كرد.ایسنا: لوگوی المپیك تابستانی 2012 به گونه‌ای طراحی شده كه واژه "صهیون" را در ذهن متبادر می‌كند. به فاصله اندك پس از رونمایی از این لوگو، برخی گرافیستهای مسلمان به این لوگو اعتراض كردند اما مسوولان محلی برگزاری بازی‌ها و كمیته بین المللی المپیك واكنشی به این اعتراضها نشان نداند.

 

با این حال با نزدیك شدن به زمان برگزاری این بازی‌ها در تابستان 2012 و داغ شدن رقابتهای انتخابی المپیك اعتراض‌ها به این حركت بیشتر شده است. بر همین اساس روز گذشته كمیته ملی المپیك ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به كمیته بین المللی المپیك به لوگوی بازیهای لندن اعتراض كرد و خواستار تغییر لوگوی این بازیها شد.

كمیته بین المللی المپیك و كمیته برگزار كننده این بازیها در لندن هنوز واكنشی به اعتراض ایران نشان نداده است.

ایران نخستین كشور مسلمان است كه به طور رسمی به لوگوی المپیك لندن اعتراض كرده است.../ایسنا