اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پروین: درباره کنار گذاشتنم هیچ حرفی نزدم


علی پروین گفت: به هیچ عنوان در دو یا سه روز گذشته در مورد کنار گذاشتنم از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای نکرده‌ام.

خبرگزاری فارس: علی پروین گفت: به هیچ عنوان در دو یا سه روز گذشته در مورد کنار گذاشتنم از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای نکرده‌ام.

علی پروین در خصوص برخی مصاحبه‌ها از زبان وی در واکنش به کنار گذاشتنش از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم چون از برخی کارها خجالت می‌کشم. من درباره کنار گذاشتنم از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از خبری که منتشر شد هیچ حرفی نزدم اما روزنامه‌ها را دیدم و متوجه شدم همه از قول من مصاحبه زده اند.

 وی افزود: من در این باره هیچ حرفی نزدم و نخواهم زد و امیدوارم که دوستان عزیز رسانه‌ای از زدن اینگونه خبرها که هم من را دچار درد‌سر می کند و هم خودشان را خودداری کنند. اصلا من نمی‌دانم به چه حقی هرچه از زبان من دوست دارند می‌نویسند. درباره کنار گذاشتنم از هیئت مدیره یک کلام حرف نزده‌ام و فعلا نخواهم زد تا بعدا خدا بزرگ است.


ویدیو مرتبط :
آهنگ فوق العاده توپ با ارگ - خودم نزدم ... برای خنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به سرمربیگری/ پروین: اگر حرفی بزنم 4 نفر جوابم را می‌دهند



استیلی مطرح کرد:

گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به سرمربیگری/ وضعیت باقری امروز مشخص می‌شود

مدیر تیم‌های پایه و سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی به عنوان نزدیک‌ترین گزینه به سرمربیگری پرسپولیس نام برد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی پیش از آغاز نشست کمیته فنی صبح امروز باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: یحییی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به سرمربیگری پرسپولیس است زیرا هم تیم را می‌شناسد و هم مدتی کنار تیم بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما هم گزینه سرمربیگری در پرسپولیس هستید؟ اظهار داشت: من گزینه نیستم و تا الان هم با من صحبتی نشده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور کریم باقری روی نیمکت این تیم خاطرنشان کرد: صحبتی در این خصوص مطرح شد که کریم باقری به تیم کمک کند. آن زمان هم که من سرمربی بودم، کریم آمد و به ما کمک کرد. البته هنوز هیچ چیزی در خصوص سمت باقری در تیم مشخص نیست و باید امروز در این مورد تصمیم بگیریم.

وی در مورد اظهار نظر روز گذشته رویانیان در جمع بازیکنان پرسپولیس که اعلام کرده دیگر ژوزه در تیم نمی‌ماند، تصریح کرد: باید به ژوزه احترام بگذاریم زیرا ایشان مربی باتجربه و با شخصیتی است. شاید بسیاری از اعضای کمیته فنی مخالف آن باشند اما باید در جلسه امروز در خصوص این مربی تصمیم گیری شود.

خبرنگاری در مورد اینکه چرا در ایتالیا در خصوص برکناری ژوزه تصمیم‌گیری شده سوالی را مطرح کرد که استیلی اینگونه به این پرسش پاسخ داد: مسابقه با تراکتورسازی را ندیدیم اما با تلفن به سردار خبر می‌دادند. در شرایطی که در حال بازدید از یک آکادمی بودیم، به ما خبر دادند پرسپولیس یک بر صفر باخته است. 

وی افزود: قرار بود ژوزه از 3 بازی 7 امتیاز بگیرد اما این اتفاق نیفتاد، همانجا با اعضای کمیته فنی مشورت صورت گرفت و قرار شد بعد از حضور در تهران در خصوص کادرفنی نشستی را برگزار کنیم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا وقتی مرخصی ژوزه را تمدید کردید اما این مربی به همراه همسرش به تهران آمد، گفت: خود رویانیان هم از اینکه این مربی با همسرش به تهران آمده، ناراحت بود زیرا قرار بود وی دو روز دیرتر به تهران بیاید. البته بازهم تاکید می‌کنم ژوزه مربی حرفه‌ای است و باید به او احترام گذاشت.

پس از فرار از دست خبرنگاران؛

پروین: اگر حرفی بزنم 4 نفر جوابم را می‌دهند/ چرا باید حرف بزنم!

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس که برای پاسخ ندادن به خبرنگاران از دست آنها فرار کرده بود، گفت: چرا باید حرق بزنم چون اگر حرفی بزنم 4 نفر جوابم را می‌دهند!

 علی پروین که برای حضور در نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درمحل این باشگاه حاضر شده بود، ابتدا از پاسخگویی به خبرنگاران امتناع کرد و بلافاصله به سمت آسانسور رفت.

وی که با محاصره خبرنگاران مواجه شده بود فقط به گفتن این جمله بسنده کرد: "چرا باید در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس صحبت کنم، چون اگر حرفی بزنم بلافاصله 4 نفر جوابم را می‌دهند!"/مهر