اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرویز پرستویی تنها یک عیب دارد!


محمدمهدی عسگرپور گفت: پرویز پرستویی یک موجود استثنایی در سینمای ایران است که او را به لحاظ کار حرفه‌ای به عنوان بازیگر و هم از نظر اخلاقی می‌شناسیم.

 خبرگزاری ایسنا:  محمدمهدی عسگرپور گفت: پرویز پرستویی یک موجود استثنایی در سینمای ایران است که او را به لحاظ کار حرفه‌ای به عنوان بازیگر و هم از نظر اخلاقی می‌شناسیم.

این کارگردان سینما که در آخرین تجربه‌ی سینمایی‌اش «مهمان‌ داریم» با پرستویی همکاری داشته است همزمان با سالروز تولد این بازیگر ، کار کردن با این هنرمند را دارای محاسن زیادی دانست و ادامه داد: پرویز کاملا در جهت کار قرار می‌گیرد و ایده‌های خوبی می‌دهد و کاملا تعامل با او برقرار می‌شود.

وی افزود: او تنها یک عیب دارد و آن هم این است که وقتی با پرویز پرستویی کار می‌کنیم، دیگر بعد از آن کار کردن با دیگر بازیگران سخت می‌شود.

کارگردان «مهمان داریم» به ایسنا گفت: وقتی آدم به چنین افرادی برمی‌خورد، دعا می‌کند که سالم بماند و همچنان در این وضعیت باشد و در کارهایی که انجام می‌دهد استوار باشد و همچنین دعا کنیم مثل ایشان در سینما به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه پرستویی تنها کار خودش را ملاک قرار نمی‌دهد، گفت: کارهای او دایره‌ی انسانی زیادی را شامل می‌شود که شاید از بسیاری از آن‌ها خبر نداریم.

عسگرپور در پایان گفت: برای پرویز پرستویی آرزوی موفقیت دارم و انشاءالله سایه‌اش سالیان سال بر سر سینما باشد.


ویدیو مرتبط :
پرویز پرستویی و قالیباف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس جالب پرویز پرستویی در سال 1355


پرویز پرستویی نفر وسط ردیف اول