اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پروژه ایرانی نامزد جایزه Project Prizes 2015


اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی (World Summit on the Information Society - WSIS) هر سال توسط اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) و با پشتیبانی سازمان ملل متحد با موضوعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و جامعه اطلاعاتی برگزار می گردد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: اجلاس جهانی سران جامعه اطلاعاتی (World Summit on the Information Society - WSIS) هر سال توسط اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) و با پشتیبانی سازمان ملل متحد با موضوعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و جامعه اطلاعاتی  برگزار می گردد. این نشست جهانی که با حضور وزرای مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای دنیا شکل می گیرد، یازده خط مشی اصلی را دنبال می کند تا کشور های جهان را ترغیب نماید که در راستای توسعه و ترقی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور خود گام های شایسته ای بردارند. یکی از مهم ترین خط مشی های تعیین شده توسط این مجمع جهانی، توسعه موارد کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات و راه اندازی کسب و کار های الکترونیکی آنلاین می باشد که امسال پروژه ایرانی شبکه هاب کو کاندید دریافت این جایزه بین المللی شده است و برای کسب این افتخار برای کشورمان با رقبای خارجی خود در رقابت است.

پروژه ایرانی نامزد جایزه Project Prizes 2015

جایزه جهانی اجلاس جهانی سران جامعه اطلاعاتی (WSIS Project Prizes) سال 2015 بستری برای شناسایی و نمایش مدل ها و داستان های موفقیت پروژه هایی است که در کشور های شرکت کننده در نشست صورت گرفته و شرکت مفید و شایان توجه بر جامعه داشته است. شرکت کنندگان از بخش های دولتی، خصوصی، بین المللی، فرهنگ و آکادمی و سایر بخش ها می باشند که در سطح بین المللی در 18 گروه اصلی به نمایش موفقیت های کسب شده خود می پردازند.

سال گذشته شبکه هاب کو موفق شد عنوان کاندید دریافت جایزه بهترین کسب و کار آنلاین و یکی از هشت پروژه برتر جهان در حوزه کسب و کار الکترونیک را به خود اختصاص دهد که در رسانه های جهانی منعکس شد و باعث افتخار و مباهات کشورمان ایران گردید. امسال نیز این پروژه برای دومین سال پیاپی به عنوان یک پروژه ایرانی پس از قبولی در دو مرحله ارزیابی و داوری بین المللی، نامزد دریافت جایزه بهترین کسب و کار آنلاین شده است و وارد مرحله رای گیری عمومی شده است.

شبکه اینترنتی هاب کو یک پروژه خلاق و جدید ایرانی است که کسب و کارهای کشور را قادر می سازد فرآیندهای مربوط به زنجیره تامین کالاهای خود را بر روی بستر وب و با استفاده از امکانات ارایه شده بر روی این شبکه اطلاع رسانی، تسهیل و تسریع نمایند. به صورت کلی دو گروه مصرف کنندگان و تامین کنندگان کالا تعاملات خود را بر روی شبکه هاب کو به صورت مکانیزه و الکترونیکی انجام می دهند. گروه شرکت های پرورش داده ها به عنوان متولی این پروژه با محوریت قرار دادن ماده 80 برنامه پنجساله توسعه کشور مبنی بر توسعه شبکه ها، خوشه ها و زنجیره های تولیدی ایجاد پیوند مناسب بین بنگاه های کوچک، متوسط و بزرگ و انجام تمهیدات لازم برای تقویت توان فنی، مهندسی، تخصصی و توسعه مراکز اطلاع رسانی و تجارت الکترونیک، محصول نوین خود را تحت عنوان یک کسب و کار آنلاین ارایه نموده است تا با ارایه این راهکار اینترنتی در حل مشکلات عرصه تدارکات و تامین کشور گامی موثر برداشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه و ورود به شبکه هاب کو به آدرس اینترنتی http://www.hubco.ir مراجعه فرمایید.

این پروژه در گروه 8 با موضوع موارد کاربرد فاوا و محصولات فاوا با هدف بهبود در تمام زمینه های زندگی و زیر شاخه کسب و کارهای الکترونیک برگزیده شده است. برای رای به این پروژه ایرانی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی شرکت در رای گیری WSIS Project Prizes 2015 به آدرس سایت زیر مراجعه نمایید:

http://bit.ly/voteforHubco


ویدیو مرتبط :
?How to Vote for Hubco in WSIS Project Prizes 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك نویسنده ایرانی‌تبار نامزد جایزه نوبل ادبیات شد



 


مهر: اتحادیه نویسندگان مسكو «فاضل اسكندر» نویسنده ایرانی‌تبار اهل روسیه را به عنوان نامزد نهایی این كشور برای معرفی به آكادمی نوبل در سوئد جهت رقابت در جایزه نوبل ادبی سال 2012 انتخاب كرد. به گزارش «PNA»، پورفسور «یوگنی سیدوروف» دبیر اول اتحادیه نویسندگان مسكو اعلام كرد كه فاضل اسكندر به نمایندگی از نویسندگان روس برای دریافت این جایزه معتبر، به آكادمی نوبل در سوئد معرفی می‌شود. این نویسنده روس ایرانی‌تبار یكی از معروف‌ترین فعالان عرصه طنز در این كشور است.... / حبر گزاری مهر