اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرونده همسر الهام مختومه اعلام شد


وکیل مدافع سیدحسین موسویان گفت که پرونده شکایت موکلش از فاطمه رجبی به اتهام افترا و نشر اکاذیب به علت اظهار ندامت متهمه در دادگاه و گذشت شاکی، مختومه شده است.

خبرگزاری ایسنا: وکیل مدافع سیدحسین موسویان گفت که پرونده شکایت موکلش از فاطمه رجبی به اتهام افترا و نشر اکاذیب به علت اظهار ندامت متهمه در دادگاه و گذشت شاکی، مختومه شده است.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در این رابطه اظهار کرد: به دنبال اظهارات کذب و خلاف واقع، خانم فاطمه رجبی نسبت به موکل آقای دکتر سیدحسین موسویان در سال 1387 و متهم کردن موکل به جاسوسی در رسانه‌های عمومی، شکایتی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب از خانم فاطمه رجبی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران تقدیم شد.

وی افزود: بعد از گذشت پنج سال بالاخره شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار مجرمیت صادر کرد و کیفرخواست خانم فاطمه رجبی به اتهام افترا و نشر اکاذیب به شعبه 1057 دادگاه عمومی جزایی تهران ارسال شد.

علیزاده طباطبایی اظهار کرد: جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور خانم فاطمه رجبی به عنوان متهم و آقای دکتر الهام به عنوان وکیل و همسر وی، اینجانب و آقای هوشنگ پوربابایی به عنوان وکلای سیدحسین موسویان برگزار شد.

وی گفت: در جلسه رسیدگی به دنبال پذیرش اشتباه و اظهار ندامت خانم فاطمه رجبی و درخواست گذشت وی، وکلا با هماهنگی دکتر موسویان از شکایت گذشت کرده و خواستار مختومه شدن پرونده شدند.

وکیل مدافع موسویان گفت: جلسه رسیدگی به این پرونده اواخر هفته گذشته برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
مستند پرونده غیر مختومه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهران با حسن نیت به تعهداتش عمل کرد/ آژانس در موقعیتی است که با ارائه ارزیابی نهایی پرونده ایران را برای همیشه مختومه اعلام کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,رضا نجفی

 سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس با بیان تهران با حسن نیت به تعهداتش عمل کرد، گفت: اکنون آژانس در موقعیتی است که با ارائه ارزیابی نهایی پرونده ایران را برای همیشه مختومه اعلام کند.

رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگو با   فارس، درباره گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی اینکه تمام فعالیت های توافق شده طبق نقشه راه برای حل مسائل گذشته و حال در موعد مقرر یعنی امروز 15 اکتبر تکمیل شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران با حسن نیت به تعهدات خود عمل کرد و اینک آژانس در موقعیتی قرار دارد که می تواند با ارائه ارزیابی نهایی خود این پرونده را برای همیشه مختومه اعلام کند.

وی اضافه کرد: بر اساس توافق انجام شده با گروه 1+5 در برجام، اعضای این گروه بایستی قطعنامه ای رابه ا جلاس فوق العاده ماه دسامبر شورای حکام آژانس ارائه کنند که هدف آن بستن پرونده مسایل گذشته است.

نجفی افزود: بستن پرونده مسایل گذشته راه را برای اجرای برجام هموار می کند که اقدامات مندرج در آن همه معطوف به آینده است. همانطور که شورای امنیت با تصویب قطعنامه 2231 لغو تمامی قطعنامه های پیشین را مقرر کرد قطعنامه های قبلی شورای حکام نیز بایستی تمام لغو شوند.


  اخبار  سیاست  خارجی  -  فارس