اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرونده قدیمی ترین زندانی زن در دیوان عالی


وکیل قدیمی ترین زندانی زن از ارسال پرونده موکلش به دیوان عالی کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: وکیل قدیمی ترین زندانی زن از ارسال پرونده موکلش به دیوان عالی کشور خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی اظهار داشت: پس از صدور حکم قصاص برای موکلم ، به رای صادره اعتراض کردیم که پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

وی افزود: قضات دیوان عالی کشور تاکنون در رابطه با این حکم اظهار نظر نکرده اند.

فاطمه متهم است تیر ماه سال 72 دوست همسرش به نام مجید را به قتل رسانده است. فاطمه – 53 ساله – که مقتول آخرین بار به خانه او رفته بود پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و گفت ، مجید را با خوراندن دوغ مسموم به سم گیاهی به قتل رسانده است.

در پی اعتراف های متهم، کارشناسان پزشکی قانونی نیز پس از کالبد شکافی و آزمایش های سم شناسی، علت مرگ را استفاده از سم گیاهی اعلام کردند.


چند تن از اعضای خانواده و بستگان متهم نیز در تحقیقات قضایی، علیه او شهادت دادند. این در حالی بود که متهم در جلسات بازجویی منکر قتل شد و خود را بیگناه خواند. فاطمه در جلسه دادگاه نیز قتل را انکار کرد و گفت که از ماجرای مرگ مجید چیزی نمی‌داند.

 او ادعا کرد: وقتی ماموران سراغ من و همسرم آمدند شوهرم از من خواست اعتراف کنم. او گفت که برایم رضایت می‌گیرد ولی این کار را نکرد و حالا می‌خواهم واقعیت را بگویم، من در این قتل بی‌گناه هستم.


ویدیو مرتبط :
حکم دیوان عالی آمریکا به نفع یک زن با حجاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال پرونده قدیمی ترین زندانی زن به دیوان عالی کشور



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ارسال پرونده قدیمی ترین زندانی زن به دیوان عالی کشور

وکیل قدیمی ترین زندانی زن از ارسال پرونده موکلش به دیوان عالی کشور خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از صدور حکم قصاص برای موکلم ، به رای صادره اعتراض کردیم که پرونده برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

وی افزود: قضات دیوان عالی کشور تاکنون در رابطه با این حکم اظهار نظر نکرده اند.

فاطمه متهم است تیر ماه سال 72 دوست همسرش به نام مجید را به قتل رسانده است. فاطمه – 53 ساله – که مقتول آخرین بار به خانه او رفته بود پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و گفت ، مجید را با خوراندن دوغ مسموم به سم گیاهی به قتل رسانده است. در پی اعتراف های متهم، کارشناسان پزشکی قانونی نیز پس از کالبد شکافی و آزمایش های سم شناسی، علت مرگ را استفاده از سم گیاهی اعلام کردند.

چند تن از اعضای خانواده و بستگان متهم نیز در تحقیقات قضایی، علیه او شهادت دادند. این در حالی بود که متهم در جلسات بازجویی منکر قتل شد و خود را بیگناه خواند. فاطمه در جلسه دادگاه نیز قتل را انکار کرد و گفت که از ماجرای مرگ مجید چیزی نمی‌داند. او ادعا کرد: وقتی ماموران سراغ من و همسرم آمدند شوهرم از من خواست اعتراف کنم. او گفت که برایم رضایت می‌گیرد ولی این کار را نکرد و حالا می‌خواهم واقعیت را بگویم، من در این قتل بی‌گناه هستم.

با گذشت 19 سال از بازداشت فاطمه، او به قدیمی ترین زندانی زن متهم به قتل معروف شده و سرنوشت پرونده او هنوز نامشخص است. تا کنون او هشت بار به قصاص محکوم شده که قضات دیوان عالی کشور این احکام را نقض کردند. فاطمه یک بار هم از سوی قاضی دادگاه عمومی تبرئه شد./مهر