اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرواز کیش - یزد به مقصد نرسید


پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر، از جزیره کیش به مقصد یزد، بعلت نقص فنی به کیش بازگشت.

خبرآنلاین: پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر، از جزیره کیش به مقصد یزد، بعلت نقص فنی به کیش بازگشت.

پرواز روز گذشته این شرکت که قرار بود ساعت 6:45 انجام با نیم ساعت تاخیر انجام شد ولی در ساعت 8:10 صبح، زمانی که هواپیما به نزدیکی یزد رسیده بود، با تصمیم خلبان به کیش بازگشت.

بر اساس این گزارش، علت این رخداد نقص فنی در پمپ هیدرولیک موتور سمت چپ اعلام شد و بخاطر نبود قطعه در فرودگاه شهر یزد، هواپیما به مبدا بازگشت.

مسافران پس از اعتراض به این رخداد با پرواز مشهد - کیش، حوالی ظهر راهی یزد شدند.


ویدیو مرتبط :
شوتی سواری که به مقصد نرسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پولادی با پرسپولیس به توافق نرسید ؛ استقلال مقصد بعدی



 

 

پولادی با پرسپولیس به توافق نرسید ؛ استقلال مقصد بعدی

 

درخواست مبلغ بالا برای صدور رضایت نامه پولادی، پرسپولیسی ها را از جذب او منصرف کرد.

به گزارش جام نیوز، مهرداد پولادی که پنج شنبه شب مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده بود به احتمال فراوان به استقلال می رود.

خبر رسیده که این بازیکن شب گذشته در باشگاه استقلال دیده شده و مذاکرات اولیه خود با این باشگاه بزرگ پایتخت را انجام داده است.

مسی ها پس از اینکه پولادی توافقات لازم با پرسپولیسی ها را انجام داد رقم بالایی را برای صدور رضایت نامه اش درخواست کردند که به نظر این اتفاق باعث شده تا پولادی سر از باشگاه استقلال در بیاورد.