اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرواز تهران - کوالالامپور در زاهدان نشست!


پرواز شماره 0841 ایران ایر که شب گذشته از تهران عازم کوالالامپور پایتخت مالزی بود، ساعتی پس از پرواز مجبور به فرود در فرودگاه زاهدان شد.

خبرگزاری ایرنا: پرواز شماره 0841 ایران ایر که شب گذشته از تهران عازم کوالالامپور پایتخت مالزی بود، ساعتی پس از پرواز مجبور به فرود در فرودگاه زاهدان شد.

مسافرانی که قرار بود با پرواز برگشت این هواپیما حدود ساعت 13 به وقت کوالالامپور عازم تهران شوند در تماس تلفنی با ایرنا در مالزی اعلام کردند که وضعیت آن ها نامشخص است و این پرواز تاکنون وارد فرودگاه بین المللی کوالالامپور نشده است.

یک مقام آگاه به خبرنگار ایرنا گفت که این پرواز به دلیل وجود یک بیمار مجبور به فرود در فرودگاه زاهدان شد، اما همزمان هواپیما دچار نقص فنی شده و به دلیل این نقص امکان پرواز برای آن فراهم نشده است.

به گفته وی، تلاش برای رفع نقص هواپیما ادامه دارد.

این هواپیما براساس اطلاعات تارنمای فرودگاه کوالالامپور قرار بود طبق برنامه زمان بندی شده ساعت 10 و 55 دقیقه صبح امروز به وقت محلی وارد فرودگاه بین المللی کوالالامپور شود.

این تارنما تاکنون زمانی برای فرود این هواپیما اعلام نکرده است.

پروازهای ایران ایر در حال حاضر روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه از تهران به کوالالامپور انجام می شود و روزهای دوشنبه، چهارشنبه و شنبه نیز کوالالامپور را به مقصد تهران ترک می کند.

چند تن از مسافران پرواز برگشت ایران ایر در تماس ایرنا اعلام کردند که این شرکت هوایی ایران در حال برنامه ریزی برای استقرار مسافران در هتل تا زمان تعیین دقیق زمان پرواز است.

مسیر هوایی تهران به کوالالامپور حدود هشت ساعت زمان می برد.


ویدیو مرتبط :
سفر به شهر کوالالامپور در مالزی - کوالالامپور، یکی از زیباترین شهرهای آسیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز ظریف در تهران نشست/ جمع بندی ظریف از دو روز مذاکره با 4 عنوان



اخبار,اخبار سیاست خارجی,مذاکرات  ایران و 1+5


اخبار سیاست خارجی - پرواز ظریف در تهران نشست/ جمع بندی ظریف از دو روز مذاکره با 4 عنوان

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان به ریاست محمد جواد ظریف که دوشنبه برای دور دوم مذاکرات مربوط به گام نهایی عازم وین شده بود صبح امروز به تهران بازگشت.

محمد جواد ظریف و کاترین اشتون وزرای خارجه ایران و اتحادیه ایران مذاکرات خود را برای گام نهایی برنامه اقدام مشترک که سوم آذرماه در وین آغاز شده بود در وین آغاز کردند.

این مذاکرات با هدایت این دو آغاز شد و پس از آن نشست ایران و 1+5 در سطح معاونین ادامه یافت. پس از دور مذاکره شب گذشته اشتون و ظریف در کنفرانس مطبوعاتی جمع بندی مذاکرات‌شان را اعلام کردند.

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران شب گذشته وین را به مقصد تهران ترک کرد.

وزیر امور خارجه پس از پایان مذاکرات با 1+5 گفت: هدف‌مان از مذاکرات مشخص شدن صورت مساله برای دو طرف است.

محمدجواد ظریف که در جمع خبرنگاران ایرانی حاضر در مذاکرات وین سخن می‌گفت، گفت: بحث‌هایی که در دو روز گذشته با همکاران‌مان در 1+5 داشتیم تبادل نظر و ارایه دیدگاه‌ها از سوی دو طرف درباره چهار موضوع نحوه لغو تحریم‌ها، غنی‌سازی، همکاری‌های صلح‌ آمیز هسته‌ای و راکتور آب سنگین اراک بود.
اخبار سیاست خارجی - ایسنا