اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرواز تهران - پاریس ۱۳ مسافر اضافه آورد!



اخبار,اخبار اجتماعی ,شرکت هواپیمایی

 

اخبار اجتماعی - پرواز تهران - پاریس ۱۳ مسافر اضافه آورد!

مسئولان این شرکت هواپیمایی بدون اینکه پاسخ درستی را به این مسافران بدهند، آنها را به مدیران فرودگاه ارجاع دادند.

۱۳ مسافر پرواز شماره ۷۳۳ ساعت ۹ صبح ایران ایر به مقصد پاریس در فرودگاه امام خمینی(ره) به دلیل اینکه برای این پرواز بیش از ظرفیت بلیت فروخته شده بود، از سفر خود بازماندند.

به گزارش مهر، پرواز شماره ۷۳۳ ساعت ۹ صبح امروز ایران ایر به مقصد پاریس در فرودگاه امام خمینی(ره) ۱۳ نفر خود که دارای بلیت بودند، را جا گذاشت و رفت. بر این اساس، هنگامی که مسافران قصد سوار شدن به هواپیما را داشتند مسئولان هواپیما اعلام کردند که برای ۱۳ نفر از آنها صندلی خالی وجود ندارد.

با اعلام این موضوع از سوی مسئولان مسافران اجازه سوار شدن به هواپیما را نیافتند و موجب اعتراض این تعداد از مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.

مسئولان این شرکت هواپیمایی بدون اینکه پاسخ درستی را به این مسافران بدهند، آنها را به مدیران فرودگاه ارجاع دادند.

در حال حاضر این مسافران در سالن فرودگاه امام خمینی (ره ) سرگردان شده‌اند. 

اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
حملات ۱۳ نوامبر زندگی مسلمانان پاریس را سخت تر کرده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز هولناك مسافر جنایتكار پرواز بلاروس به تهران!



راز هولناك مسافر جنایتكار پرواز بلاروس به تهران

پرواز بلاروس به تهران مسافری مرموز داشت كه برای یك جنایت خاموش به خانه مادری‌اش بازمی‌گشت.

اخبار حوادث - به گزارش ایران این مرد وقتی توطئه‌اش را به مرحله اجرا درآورد با خونسردی سوار هواپیما شد و مرز ایران را ترك كرد. با مخابره شدن ماجرای سرنوشت اسرارآمیز یك زن به پلیس پایتخت مبنی بر اینكه وی به طرز مرموزی ناپدید شده است تجسس‌ها برای ردیابی وی در دستور كار قرار گرفت.هیچكس تصور نمی‌كرد كه یك آشنای نزدیك رازی در دل دارد و جسدی در دیوار همه را شوكه خواهد كرد.

ردیابی زن گمشده

با دستور دادیار دادسرای جنایی تهران تیمی از اداره یازدهم پلیس آگاهی برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و تجسس‌های میدانی خود را آغاز كردند و پس از چندین هفته ردیابی موفق به پیدا كردن هیچ سرنخی نشدند و خود را در بن‌بست تحقیقاتی دیدند.

جسدی در دیوار

همچنان كه كارآگاهان در تلاش بودند كه ردی از مادر گمشده به دست آورند گزارشی به بازپرس قریشی‌‌زاده از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد كه حاكی از آن بود جسدی در كمد دیواری خانه زن گمشده پیدا شده است. با حضور تیم جنایی در خانه این زن مشخص شد كه نقاش در حال رنگ‌آمیزی خانه بود كه به دیواره مرموز برخورده و چون بوی تعفن را احساس كرده با كنجكاوی دیوار را شكافته و به یك جسد برخورده است.

پلیس دید كه جسد زن گمشده به طرز ماهرانه‌ای داخل دیوار دفن شده است. با شناسایی جسد این زن پرونده گمشدن وی وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد و كارآگاهان با بازجویی اعضای خانواده قربانی متوجه شدند همزمان با بازگشت یكی از بچه‌های قربانی به كشور بلاروس، مادرش نیز ناپدید شده است و شواهد نشان می‌دهد وی با مادرش اختلاف قدیمی داشته و خانواده‌اش نیز از این جریان اطلاع داشته‌اند.

بنا به گزارش، بازپرس قریشی‌زاده كه سرنخ كشف راز جنایت زن تنها را در بازجویی از پسرش كه مقیم كشور بلاروس است می‌دید به پلیس اینترپل دستور داد تا با اقدامات برون مرزی و دیپلماتیك این مسافر مرموز را برای تحقیقات به كشور بازگردانند تا قطعات پازل قتل مادرش كنار هم چیده شود./ایران