اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرواز تهران - اهواز دچار نقص فنی شد


چرخ جلوی هواپیما هنگام فرود در اهواز باز نشده بود که خلبان پس از چندین دور چرخیدن در آسمان اهواز توانست هواپیما را فرود آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان: یک فروند هواپیمای مک دانل داگلاس ام دی 80 متعلق به هواپیمایی ایرتور که از تهران به اهواز رفته بود دچار حادثه شد.

بر اساس گزارش های دریافتی چرخ جلوی هواپیما هنگام فرود در اهواز باز نشده بود که خلبان پس از چندین دور چرخیدن در آسمان اهواز توانست هواپیما را فرود آورد.

گفتنی است که در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.



ویدیو مرتبط :
وقتی که هواپیمای مدل دچار نقص فنی میشه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز تهران - قشم دچار نقص فنی شد


پرواز روز گذشته شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد قشم پس از گذشت یک ساعت از زمان پرواز با اعلام نقص فنی دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

خبرگزاری مهر: روز گذشته پرواز تهران - قشم شرکت هواپیمایی ماهان پس از بلندشدن از فرودگاه مهرآباد و باگذشت یک ساعت از زمان پرواز به دلیل نقص فنی دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

این پرواز که قرار بود در ساعت 6 و 10 دقیقه تهران به مقصد قشم ترک کند با نزدیک شدن به فرودگاه قشم اعلام کرد که به دلیل نقص فنی در سیستم هیدرولیک امکان ادامه پرواز را ندارد و باید به فرودگاه مهرآباد بازگردد.

پس از بازگشت این هواپیما به تهران به مسافران اعلام شد که پس از 45 دقیقه دوباره هواپیما به مقصد قشم پرواز می کند. یکی از مسافران این پرواز در تماس با خبرگزاری مهر اعلام کرد: پس از اینکه هواپیما دوباره به تهران بازگشت و زمانی که ازدست داده بودیم برخی از مسافران از سوارشدن دوباره به هواپیما منصرف شدند.