اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرندگان خشمگین به فیسبوک آمدند


ماه گذشته شرکت Rovio خبر از توسعه بازی پرندگان خشمگین برای بازی در فیسبوک داد و از این پس 800 میلیون کاربر فیس بوک می توانند این بازی را بازی کنند.




صبح بخیر:  ماه گذشته شرکت Rovio خبر از توسعه بازی پرندگان خشمگین برای بازی در فیسبوک داد و از این پس 800 میلیون کاربر فیس بوک می توانند این بازی را بازی کنند.

اهمیت این خبر در آن است که تمامی کسانی که به هر نحوی به این بازی جذاب و سرگرم کننده به علت نداشتن اسمارت فون و یا تبلت و… دسترسی نداشته اند، از روز 25 بهمن 1390 به بعد به راحتی می توانند با حساب کاربری خود در فیسبوک از این بازی لذت ببرند.

به نظر می رسد که یک ارتش میلیونی از کاربران فیسبوک به سمت این بازی هجوم ببرند. قبلا نیز یک نسخه از این بازی بر روی تلویزیون های هوشمند قرار گرفته است. واقعا جالب است که این بازی تا به این حد پیشرفت داشته و البته این پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
پرندگان خشمگین در فیسبوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرندگان خشمگین طبیعت!/ عکس


پرندگان خشمگین طبیعت