اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرفروش ترین خودروی برقی جهان در ایران (+عکس)



طی ماه های گذشته نیسان مدل جدید یکی از پرفروش‌ترین خودروهای الکتریکی را معرفی کرد. که این خودرو پر فروش الکترونیکی وارد منطقه آزاد در جزیره کیش شده است.

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,خودروهای الکتریکی


به گزارش عصر ایران نیسان  لیف به عنوان خودروی دوست دار محیط زیست در سه نسخهٔ متفاوت عرضه شده است مدل متوسط آن هزینه‌ای معادل ۳۴ هزار دلار و مدل لوکس و گران قیمت آن نیز به قیمت ۳۷ هزار دلار عرضه می‌شود.

این خودروساز ژاپنی سه رنگ را برای مدل ۲۰۱۶ خود ارائه کرده است، مسی، قرمز و آبی رنگ‌هایی هستند به ۵ رنگ دیگر این خودرو اضافه می‌شوند.

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,خودروهای الکتریکی

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,خودروهای الکتریکی


در این خودرو دو صفحه‌نمایش پشت فرمان وجود دارد که یکی زمان و سرعت را نشان داده و دیگری اطلاعاتی را درباره باتری نمایش می دهد.

نیسان لیف یکی از پرفروش  ترین خودروی الکترونیکی جهان است که با یک با شارژ می تواند حدود 170 کیلومتر را طی کند که در حال حاضر این میزان محدودهٔ حرکتی در نیسان لیف در میان خودروهای هم ردهٔ خود بهترین است.

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,خودروهای الکتریکی


 این میزان پیمایش در مقایسه با مدل قبلی که از یک باتری ۲۴ کیلووات ساعتی استفاده می‌کرد معادل ۲۷ درصد افزایش یافته است.


این خودرو دارای جعبعه دنده اتوماتیک بوده و به صورت 5 در عرضه می شود.


  اخبار اقتصادی - عصر ایران 


ویدیو مرتبط :
پرشتاب ترین خودروی برقی جهان-گرندکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی پرفروش‌ ترین خودروی جهان +عکس


شرکت خودروسازی فورد موتور آمریکا اعلام کرد که مدل فوکوس این شرکت پرفروش‌ترین خودروی سواری جهان در سال 2012 بود.

خبرگزاری ایسنا:  شرکت خودروسازی فورد موتور آمریکا اعلام کرد که مدل فوکوس این شرکت پرفروش‌ترین خودروی سواری جهان در سال 2012 بود.

 فورد با استناد به اطلاعات شرکت مشاوره خودروی پولک اعلام کرد که تقاضای خرید خودروی سواری فوکوس در سال گذشته در بازارهای چین و آمریکا افزایش یافت.




فورد در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 20 هزار و 410 دستگاه از خودروی کمپکت فوکوس خود را در بازارهای جهانی فروخت.

به گزارش رویترز، بیش از یک دستگاه از هر چهار دستگاه فورد فوکس در سال گذشته در بازار چین به فروش رفت. فوکوس در مارس سال گذشته در بازار چین عرضه شد.