اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس – میلان خواهرخوانده نشدند!


کاروان اعزامی باشگاه پرسپولیس به ایتالیا، بعد از 48 ساعت حضور در میلان بالاخره توانستند بخشی از برنامه هایی که پیش از این وعده داده بودند را عملی کنند.

تماشا: کاروان اعزامی باشگاه پرسپولیس به ایتالیا، بعد از 48 ساعت حضور در میلان بالاخره توانستند بخشی از برنامه هایی که پیش از این وعده داده بودند را عملی کنند.

آنها در دو روز اول حضورشان در ایتالیا فقط از چند کمپ تمرینی و یک شبکه تلویزیونی بازدید کرده بودند تا رسانه ها قرار ملاقات با مدیران بلندپایه باشگاه میلان را کنسل شده بدانند اما حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی این باشگاه در گفت و گو با تماشا تاکید می کندکه برنامه پرسپولیسی ها از روز اول همین بوده است: «قرار بود آقای رویانیان و تیم همراهشان همین کارها را انجام بدهند. بازی میلان و زنیت را از نزدیک ببینند و از چند کمپ هم بازدید کنند که این اتفاق افتاد. روز سه شنبه هم طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده بود، با آقایان بارسی و گالیانی دیدار و تمام برنامه های همکاری که از قبل روی آنها توافق شده بود، به انجام رسید.»

پرسپولیس – میلان خواهرخوانده نشدند!

قدوسی تاکید می کند که اصلا قرار نبوده که مدیرعامل پرسپولیس با همتایش در میلان دیدار داشته باشد: «از همان اول هم قرار ملاقات ها با آقای گالیانی تنظیم شده بود، نه آقای برلوسکنی. آنها همه کارهایشان روی حساب و کتاب است و مثل ما برنامه هایشان را عوض نمی کنند!»

مدیر روابط عمومی پرسپولیس برخلاف رویانیان که اعلام کرده بود پرسپولیس و میلان قرارداد خواهرخواندگی امضا می کنند، این موضوع را تکذیب می کند: «اصلا چنین قراری نبود و این اتفاق هم نخواهد افتاد اما تمام کارهای مشترکی که قبل از این سفر در سایت رسمی باشگاه منتشر شده بود، مو به مو اجرا و به سرانجام رسیده است.»


ویدیو مرتبط :
از میلان تا پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همکاری آث‌میلان با پرسپولیس رسمی شد/ بزرگان فوتبال ‌ایتالیا در تهران



توافق قرمزها با روسونری‌ها در 4 بند

همکاری آث‌میلان با پرسپولیس رسمی شد/ بزرگان فوتبال ‌ایتالیا در تهران

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

باشگاه آث میلان ایتالیا با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، رسماً موافقت خود را برای همکاری با قرمز‌پوشان اعلام کرد.  به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر سعی کرده‌اند رایزنی‌هایی را با برخی از تیم‌های اروپایی برای همکاری بیشتر داشته باشند. از همین رو چندی پیش تعدادی از مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا به ایران آمدند و بازدیدی را از باشگاه و امکانات قرمز‌پوشان داشتند.

پس از این اتفاق پرسپولیسی‌ها نامه‌ای را به آث میلان ایتالیا دادند و رسما خواستار همکاری بیشتر با این باشگاه بزرگ ایتالیایی شدند.

بندهای توافقنامه باشگاه پرسپولیس با میلان به شرح زیر است:

1_ احداث مدرسه فوتبال زیرنظر باشگاه آث میلان در ایران

2_ برگزاری بازی دوستانه در زمانی که طرفین به توافق برسند. همچنین معرفی لیست کاملی از بزرگان این باشگاه مانند پائولو مالدینی، بار‌ه‌سی، نستا برای حضور در بازی دوستانه در ایران

3_ احداث فروشگاه‌های محصولات دو تیم در ایران و ایتالیا

4_ مقرر شد مسئولان باشگاه پرسپولیس از تاریخ 1 تا 20 آذرماه به ایتالیا سفر کرده و از سن سیرو، ورزشگاه اختصاصی میلان بازدید کنند؛ همچنین دیداری با مسئولان تیم فوتبال آث میلان نیز داشته باشند./فارس