اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس یک و نیم میلیارد جریمه شد


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ طبق رایی که کمیسیون ماده 38 برای پرسپولیس صادر کرد این باشگاه به یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی شده است.

ایسنا: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ طبق رایی که کمیسیون ماده 38 برای پرسپولیس صادر کرد این باشگاه به یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی شده است.

محمود سالارکیا در حاشیه مراسم جشن حمایت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که شکایت شهرداری از باشگاه پرسپولیس در چه مرحله‌ای است، تصریح کرد: این شکایت به کمیسیون ماده 38 آیین‌نامه معاملات شهرداری ارجاع داده شده است و این کمیسیون رای خود را مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس صادر کرده است.

وی ادامه داد: رای صادر شده برای باشگاه پرسپولیس توسط کمیسیون مربوطه یک میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه نقدی است و با توجه به این که این رای در دیوان عدالت قابل اعتراض است باشگاه پرسپولیس نسبت به رای اعتراض کرده است.


ویدیو مرتبط :
گزارش- ماجرای خلعتبری و جریمه شدن پرسپولیس از سوی فیفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید پرسپولیس به جریمه یک و نیم میلیاردی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

نامه ای تهدید آمیز از سوی اسپانسر قرمزها به دست آنها رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسپانسر باشگاه پرسپولیس تهدید کرده به دلیل مصاحبه بازیکنان این تیم پس از دربی، آنها را یک و نیم میلیارد تومان جریمه می کند.

 

مصاحبه در میکسد زون پس از مسابقه، کاری عادی در فوتبال دنیاست و بازیکنان در آنجا می توانند با هر رسانه ای که دوست دارند گفت و گو کنند اما اسپانسر پرسپولیس اعلام کرده بازیکنان این تیم اجازه داشتند تنها با سایت رسمی آنها مصاحبه کنند! این موضوع با تعجب پرسپولیسی ها هم روبرو شده است. استقلالی ها هم حالا می گویند ماجرای ممنوع المصاحبه بودنشان تنها به این دلیل بوده است. نامه جریمه پرسپولیس به دست مسئولان این باشگاه هم رسیده است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین