اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس - هامبورگ بازی خداحافظی کیا


با تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس و با رایزنی با صندوق حمایت از قهرمانان، هامبورگ آلمان به تهران سفر خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: با تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس و با رایزنی با صندوق حمایت از قهرمانان، هامبورگ آلمان به تهران سفر خواهد کرد.
 
 پس از خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال و حواشی‌های به وجود آمده، مسئولان باشگاه پرسپولیس سعی کردند تا مراسم خداحافظی باشکوهی را برای این بازیکن در نظر بگیرند.

پس از رایزنی‌های انجام شده و صحبت های مسئولان باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان مقرر شد مکاتبات لازم با باشگاه هامبورگ آلمان برای این کار انجام شود.

در این بازی که قطعاً با توجه به رایزنی‌های اولیه و جواب مثبت هامبورگی‌ها در ایران برگزار خواهد شد، مهدی مهدوی‌کیا رسماً در ورزشگاه آزادی از فوتبال خداحافظی می‌کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس و صندوق حمایت از قهرمانان، رایزنی‌های اولیه را با باشگاه هامبورگ انجام داده و موافقت آنها را گرفته‌اند.


ویدیو مرتبط :
خداحافظی هواداران پرسپولیس با کیا شاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس - هامبورگ بازی خداحافظی مهدوی کیا



پرسپولیس - هامبورگ بازی خداحافظی مهدوی کیا

شاید در صورت برگزاری این دیدار مهیج کیا یک نیمه برای هامبورگ و یک نیمه برای پرسپولیس دو تیم محبوب ایرانی و آلمانی اش به میدان برود و خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – مهدی مهدوی کیا کاپیتان محجوب و روی فرم این روزهای پرسپولیس در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده  قطعا در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

هر چند برخی بزرگان پرسپولیس مثل یحیی گل محمدی و ... اعلام کرده اند به مهدوی کیا اجازه این کار را نمی دهند اما کاپیتان سرخ ها مصر است تا در موعد مقرر ازدنیای بازیگری خداحافظی کند و به دنیای مربیگری پا بگذارد.

با این حال محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از همین حالا تلاش خود را برای برگزاری بازی خداحافظی باشکوهی برای کاپیتان تیمش آغاز کرده و از محمود رضا فاضلی مدیر برنامه های مهدوی کیا و چند لژیونر ایرانی دیگر خواسته تا مقدمات برگزاری دیدار هامبورگ - پرسپولیس برای بازی خداحافظی کیا را  انجام دهد.

شاید در صورت برگزاری این دیدار مهیج کیا یک نیمه برای هامبورگ و یک نیمه برای پرسپولیس دو تیم محبوب ایرانی و آلمانی اش به میدان برود و خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد./گل