اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس را چه کسی بست؟


این مدیر برنامه پس از آوردن دنیزلی، توانست اعتماد رویانیان را تا حد زیادی به خودش جلب کند تا حدی که شنیده می شود بسیاری از بازیکنانی که امسال پرسپولیسی شده اند، بازیکنانی هستند که با او قرارداد دارند.

تماشا: فصل گذشته در اوج ناکامی ها و شکست های دنباله دار پرسپولیس در لیگ برتر، تنها یک چیز بود که هواداران پرسپولیس را به آینده امیدوار می کرد؛ «پرسپولیس کهکشانی» همان چیزی بود که محمد رویانیان در آن روزهای سخت برای آرام کردن هواداران ناامید پرسپولیس درباره اش حرف می زد و وعده اش را می داد.

رویانیان به عنوان یک مدیر غیرورزشی به پرسپولیس آمده بود و همین باعث می شد که خیلی ها به وعده بزرگ او امیدوار نباشند اما او با آوردن مصطفی دنیزلی نشان داد که می تواند وعده هایش را به عمل نزدیک کند. او این وعده بزرگ را با کمک یک مدیر برنامه و ایجنت رسمی باسابقه در فوتبال ایران انجام داد.

این مدیر برنامه پس از آوردن دنیزلی، توانست اعتماد رویانیان را تا حد زیادی به خودش جلب کند تا حدی که شنیده می شود بسیاری از بازیکنانی که امسال پرسپولیسی شده اند، بازیکنانی هستند که با او قرارداد دارند. خیلی از آنها چند سالی بود که زمزمه های حضورشان در پرسپولیس شنیده می شد اما سرخپوش نمی شدند.

این اتفاق اما امسال به شکل عجیب و غریب رخ داد تا رویانیان به قول خودش به 70 درصد خواسته هایش در فصل نقل و انتقالات برسد. نکته جالب اینکه برونو متسو، مربی مشهور فرانسوی که قبل از آمدن مانوئل گزینه اصلی هدایت پرسپولیس بود، توسط همین مدیر برنامه به رویانیان معرفی شده بود.

مدیر برنامه های روبرتو سوسا و نیلسون، دروازه بان برزیلی که قرار است به پرسپولیس بیاید هم ظاهرا خود اوست. مانوئل ژوزه البته توسط یک ایجنت دیگر به پرسپولیس آمد که گفته می شود او هم از دوستان نزدیک همین مدیر برنامه است. آخرین بازیکنی که به پرسپولیس پیوست یعنی مهرزاد معدنچی هم تحت قرارداد اوست و این انتقال از نظر خیلی ها سوال برانگیز است.

معدنچی حدود یک سال از فوتبال دور بوده و اگرچه گفته می شود مانوئل هم او را تایید کرده اما به هر حال امضای قرارداد سه ساله با او عجیب و باورنکردنی به نظر می رسد.


ویدیو مرتبط :
علی پروین: علی دایی 250 میلیون با پرسپولیس قرداد بست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاره سپاهان با استقلال 2 ساله بست/هافبک پرسپولیس به ذوب آهن پیوست!/انتقال گربه سیاه به استقلال منتفی شد



 اخبار,اخبار ورزشی,استقلال


 اخبار ورزشی - اولین بمب را استقلال منفجرکرد؛
ستاره سپاهان با استقلال 2 ساله بست

امیدابراهیمی با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

  امید ابراهیمی هافبک فصل گذشته سپاهان با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست.

این بازیکن جوان که یکی از کشف های امیر قلعه نویی بود در چند روز گذشته با مسئولان استقلال مذاکراتی را انجام داد و با وجود اختلافی که بر سر مدت قراردادش داشت در نهایت با آبی پوشان قرارداد داخلی امضا کرد.


استقلالی ها پیش از این خواهان جذب هادی عقیلی هم بودند که این بازیکن در سپاهان ماندنی شد.


                                          ..........................................

هافبک پرسپولیس به ذوب آهن پیوست!

بازیکن فصل پیش پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به ذوب‌آهن پیوست.

قاسم دهنوی هافبک طراح پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.

دهنوی که سابقه حضور در تیم ملی و پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد، صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل باشگاه ذوب آهن و مذاکره با سعید آذری قرارداد خود را برای سال آینده با تیم ذوب آهن به ثبت رساند.

 پیش از این محسن مسلمان،سینا عشوری و حجت حق وردی قرارداد خود را با تیم ذوب آهن به ثبت رسانده بودند.
 
                                       ...............................................


به علت مبلغ درخواستی بالا؛
انتقال گربه سیاه به استقلال منتفی شد

مهاجم برزیلی مس کرمان با استقلالی ها به توافق نرسیده است.

به گزارش جام نیوز، امیر قلعه‌نویی بلافاصله پس از پایان لیگ سیزدهم از طریق نزدیكان خود دست به كار شد تا گربه سیاه استقلال را به این تیم بیاورد.

 گفته می‌شود ادینهوی برزیلی هم پس از سقوط مس كرمان به دسته پایین‌تر بی‌میل نبود پیراهن آبی را بپوشد اما ظاهرا رقم درخواستی بالای این مهاجم برزیلی‌ باعث شده تا فعلا استقلالی‌ها دست نگه دارند.

ظاهرا چین مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود.
اخبار ورزشی - نامه,سایت ذوب آهن,جام نیوز