اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس در آزمون سخت گسترش


پرسپولیس پس از ۲ تساوی و یک شکست در دیداری سخت و دشوار در خانه گسترش فولاد تبریز به میدان می‌رود با این انگیزه که پیروز شده و امیدهای خود برای بازگشت به صدر جدول را زنده نگه دارد.

تسنیم: دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال فردا (سه‌شنبه - اول بهمن) با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود.

گسترش فولاد تبریز - پرسپولیس (ساعت 14:30 - ورزشگاه یادگار امام)

پرسپولیس در روزهایی که برای کمتر شدن فاصله‌اش با صدر جدول تلاش می‌کند در یک بازی دشوار میهمان گسترش فولاد تبریز است. از بخت علی دایی و شاگردانش، آنها زمانی به تیم تبریزی رسیدند که با آمدن مهدی تارتار این تیم متحول شده است. البته بعد از 2 برتری با نتایج قابل توجه مقابل داماش و راه آهن، گسترشی‌ها در خانه استقلال خوزستان مغلوب شدند و برای جبران آن شکست به دنبال غافلگیر ساختن پرسپولیس هستند.

شاگردان دایی که با حداقل امتیاز از دربی بیرون آمده و هواداران را ناراضی به خانه فرستادند، می‌دانند که کار دشواری در خانه گسترش فولاد دارند اما نبردن این دیدار باز هم می‌تواند فاصله آنها را با صدر جدول بیشتر کرده و حتی در رقابت برای کسب سهمیه آسیا رقیبان بیشتری برای پرسپولیس درست کند. پرسپولیس با 41 امتیاز سوم است و گسترش فولاد با 26 امتیاز در رده نهم قرار دارد. 3 امتیاز در روزی که 2 رقیب دیگر پرسپولیس هم به میدان می‌روند برای این تیم ارزش حیاتی دارد و البته در مقابل می‌تواند تیم تبریزی را به مرز نقطه امن برای بقا در لیگ برتر نزدیک‌تر کند.

نفت تهران - سایپا (ساعت 14:30 - ورزشگاه دستگردی)

رویارویی 2 تیم همسطح و با انگیزه نفت و سایپا جذابیت‌های خاص خود را دارد. شاید تیم این روزهای نفت یادآور سایپا در 2 دهه گذشته باشد که به یکباره در فوتبال ایران سر برآورد و حتی تجربه قهرمانی در فوتبال ایران و حضور در آسیا را به دست آورد. روزگار 2 تیم متفاوت است، نفت با 38 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و به دنبال آن است که با کسب 3 امتیاز دیدار خانگی و در صورت لغزش رقبا بار دیگر در میان 4 تیم بالای جدول قرار بگیرد.

سایپا هم با 30 امتیاز در رده هشتم ایستاده و با کسب 3 امتیاز این دیدار می‌تواند به نیمه بالایی جدول نزدیک‌تر شود، به ویژه آنکه بالاتر بودن رقیب ارزش بازی را 6 امتیازی می‌کند. با این حال صحبت از شکست دادن نفت آن هم در تهران کار ساده‌ای نیست هرچند که ذوب‌آهن ثابت کرد نشدنی هم نیست. به هر صورت نبرد تفکرات گل‌محمدی و فیرات دیدنی خواهد بود.

فولاد خوزستان - مس کرمان (ساعت 15:30 - ورزشگاه غدیر اهواز)

دیداری صنعتی که نتیجه آن در سرنوشت هر 2 تیم موثر خواهد بود. اگر فولاد از عهده مس بربیاید آن وقت تیم خوزستانی می‌تواند چند روزی بر اریکه صدر جدول تکیه بزند و تیم کرمانی هم امیدش برای ماندن در لیگ برتر کمتر و کمتر خواهد شد اما در دنیای توپ گرد شاید هم مس که با 16 امتیاز در رده شانزدهم و قعر جدول تکیه زده بتواند برابر فولاد که با 43 امتیاز دوم است پیروز شود و همه چیز وارونه شود. آن وقت امیدهای مس زنده خواهد شد و فولاد شاید همین رده دوم را هم از دست بدهد.

با این حال فولاد در خانه به کمتر تیمی ترحم کرده و بی‌تردید تیم مس که استعداد چندانی در گرفتن پیروزی ندارد روز دشواری را در زمین میزبان تجربه خواهد کرد. شایعات درباره پرویز مظلومی زیاد است و شاید شکست در اهواز به قیمت پایان کار این مربی در تیم کرمانی تمام شود.


ویدیو مرتبط :
گسترش فولاد - پرسپولیس تهران / هفته 24 /گل اول گسترش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی گسترش - پرسپولیس


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.