اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس حریف الاتحاد شد


الهلال در مرحله بعد از بین تیم های بنی یاس امارات یا پاختاکور ازبکستان در ریاض بازی خواهد کرد و پرسپولیس نیز باید در جده عربستان در یک دیدار دشوار و تک حذفی با تیم الاتحاد عربستان بازی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس : تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل الشباب امارات به جمع شانزده تیم برتر آسیا صعود کرد.
 
دیدار دو تیم پرسپولیس و الشباب امارات از ساعت 20:30 در ورزشگاه آل مکتوم دوبی و در حضور بیش از 2هزار تماشاگر که بیشتر آنها ایرانی و حامی پرسپولیس بودند برگزار شد که پرسپولیس 3 بریک مقابل الشباب امارات به برتری رسید.

عیسی محمد، در دقیقه 6 برای الشباب گلزنی کرد و  ایمون زاید در دقیقه 43 و  مهرداد پولادی در دقیقه 54و حسین بادامکی در دقیقه 90 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

 داور مسابقه به سامان آقازمانی و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 با این پیروزی پرسپولیس 11امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. الهلال عربستان 9 امتیازی با یک بازی کمتر دوم است.تیم الغرافه قطر هم با شش امتیاز در رده سوم است. در صورتی‌که دیدار الهلال عربستان و الغرافه امشب با نتیجه تساوی تمام شود پرسپولیس صدرنشین گروه خواهد شد ولی در صورت برتری الهلال عربستان، پرسپولیس به عنوان تیم دوم گروه صعود خواهد کرد.الشباب امارات با سه امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفت.


 دیگر دیدار این گروه بین الهلال عربستان و الغرافه قطر برگزار شد که تیم فوتبال الهلال موفق شد الغرافه را با نتیجه 1-2  دقایق 48 و 82  بدرقه کند.

الهلال در مرحله بعد  از بین تیم های  بنی یاس امارات یا پاختاکور ازبکستان در ریاض  بازی خواهد کرد و  پرسپولیس  نیز باید  در جده عربستان در یک دیدار دشوار و تک حذفی با تیم الاتحاد عربستان بازی خواهد کرد.



ویدیو مرتبط :
الاتحاد پیروزی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریف پرسپولیس مقابل الاهلی به برتری رسید/ فرهاد مجیدی 2 گل زد




نوزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر با پیروزی الغرافه و گلزنی فرهاد مجیدی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر جمعه شب با برگزاری دو بازی پیگیری شد که طی آن تیم الغرافه با نتیجه 4 بر یک از سد الاهلی گذشت و جدال تیم‌های الخریطیات و العربی نیز به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

الغرافه که از تیم‌های هم‌گروه پرسپولیس در گروه D مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیاست، جمعه شب در ورزشگاه گراند حمد دوحه به مصاف الاهلی رفت و درحالی که از وجود فرهاد مجیدی در ترکیب خود بهره می‌برد با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

برای الغرافه در این بازی خارج از خانه فرهاد مجیدی (56 - پنالتی و 4+90)، محمد یاسر محمدی (59) و دیه‌گو تاردلی (71) گل زدند و تنها گل تیم الاهلی را نیز کالونیتوکا دیوکو در دقیقه 78 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. با این پیروزی تیم الغرافه 25 امتیازی شد و به رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کرد.

- هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر امروز طبق برنامه زیر پیگیری می‌شود:

شنبه - 27/12/90

* الوکره - الخور

* السد - قطر

جدول رده بندی:

1- لخویا 41 امتیاز - حریف سپاهان

2- الریان 32 امتیاز - تفاضل گل 15+ - حریف استقلال

3- الجیش 32 امتیاز - تفاضل گل 15+

4- السد 31 امتیاز (یک بازی کمتر)

-------------------------------------------------------------

7- الغرافه 25 امتیاز - حریف پرسپولیس

-------------------------------------------------------------

11- الخریطیات 18 امتیاز

12- الاهلی 12 امتیاز.../مهر