اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس تا دربی هوادارانش را ندارد


اما جالب است بدانید که هواداران نمی توانند این دو بازی را از نزدیک تماشا کنند؛ زیرا آنها به دلیل اتفاقاتی که در دیدار فصل گذشته برابر داماش رخ داد، دو جلسه محروم هستند. خبرگزاری برنا:  این روزها لقب "پرسپولیس کهکشانی" نقل بسیاری از محافل فوتبالی است. سرخپوشان پایتخت با توجه به جذب ملی پوشانی همچون انصاری فرد، حسینی، ماهینی، قاضی و گردان و همچنین حضور ستارگانی نظیر کریمی، مهدوی کیا، بنگر، رضایی و نوری این عنوان را یدک می کشند.

دیروز قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر انجام شد و پرسپولیس حریفانش در نیم فصل نخست را شناخت. این تیم در هفته اول میهمان صنعت نفت است، سپس در تهران پذیرای فجر خواهد، در هفته سوم در خانه گهر زاگرس به میدان می رود، در دیدار چهارم میزبان صبای قم است، در هفته پنجم میهمان داماش در گیلان است و پس از آن باید دربی پایتخت را برگزار کند.

نکته مهم درباره قرعه پرسپولیس برگزاری دو بازی خانگی قبل از دربی 75 است. اما جالب است بدانید که هواداران نمی توانند این دو بازی را از نزدیک تماشا کنند؛ زیرا آنها به دلیل اتفاقاتی که در دیدار فصل گذشته برابر داماش رخ داد، دو جلسه محروم هستند.

بنابراین دربی پایتخت اولین بازی رسمی پرسپولیس کهکشانی در تهران و مقابل هواداران خواهد بود.

گفتنی است استقلال پیش از جدال با پرسپولیس باید چهار بار در تهران برابر آلومینیوم، سایپا، ذوب آهن و ملوان بگیرد و فقط در هفته چهارم میهمان مس خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
دربی هیجان انگیز بین پرسپولیس و سپاهان؛ آیا پرسپولیس با دستان پر به دربی می رود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكوری:هواداران پرسپولیس دربی را می‌خواهند



 

 

 

شكوری:هواداران پرسپولیس دربی را می‌خواهند

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جمعه باید مقابل تیمی بازی کنیم که بازیکنان خوبی را در اختیار دارد، اما هواداران تیم ما پیروزی در دربی را می‌خواهند.

ابراهیم شکوری در خصوص بازی مقابل ذوب آهن و تساوی 2 بر 2 اظهار داشت: همه مردم و کارشناسان دیدند که حق با چه تیمی بود تا به سه امتیاز بازی برسد، خیلی دوست دارم نظرات را در مورد بازی با ذوب آهن بشنوم و ببینم.

وی افزود: بالای 10 موقعیت داشتیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد و یا به دروازه‌بان حریف می‌خورد، اما آنها 2 توپ آوردند و وارد دروازه ما کردند.

شکوی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس مقابل ذوب آهن نمره قبولی گرفت. ما مقابل بهترین تیم آسیا در زمین خودش هر کاری می خواستیم، انجام دادیم. حتی آنها در دقایقی از جریان بازی به فکر وقت کشی بودند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم باید در کنار بازی زیبا به گل‌زنی‌های بیشتر هم فکر کنیم. من فقط از این حسرت می‌خورم که چرا توپ‌های بازیکنان خلاق ما مثل علی کریمی به گل تبدیل نمی شد چون آنها در برخی از صحنه‌ها فراتر از فوتبال ایران بازی می کردند و باید به این بچه‌ها خسته نباشید بگویم. به طور کلی بدشانس بودیم.

مدافع پرسپولیس در مورد انتقادها از خط دفاعی این تیم نیز گفت: من حرف خودم را زدم، بدشانسی هم بعضی اوقات جزء فوتبال است. جناح چپ پرسپولیس هم در این بازی مشکلی نداشت، ما در نیمه اول از جناح راست حریف و چپ خودمان همه کار کردیم؛ در خیلی از بازی‌های ذوب آهن حسینی به خط مهاجمان ذوب آهن اضافه می‌شد و گل می‌زد اما در این بازی ما اجازه ندادیم وی دست به این کار بزند.

وی در خصوص دربی هفتاد و یکم نیز گفت: هواداران از ما برد می‌خواهند، پس ما هم وظیفه داریم مقابل حریف سنتی خود بازی خوبی را ارائه دهیم. من در طول مدتی که در پرسپولیس بودم در یک دربی حضور داشته‌ام و در آن بازی به پیروزی رسیدیم، حالا هم دوست دارم در دومین دربی که به میدان می‌روم پیروزی را جشن بگیریم. البته برای حریف هم احترام خاصی قائل هستم و می‌دانم آنها بازیکنان خوب و خطرناکی دارند اما ما هم بازیکنانی داریم که همه خوب و آماده هستند و دوست دارند بعد از چند ناکامی در دربی این بار پیروز باشند.