اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس به دنبال بزرگترین خرید تاریخ لیگ


ویتور هوگو گومز پاسور ملقب به پله، هافبک 24 ساله ای است که مسوولان پرسپولیس مذاکره خود با او را آغاز کرده اند.

تماشا: پرسپولیسی ها پس از خرید ستاره های فصل گذشته لیگ برتر، سراغ گزینه های خارجی خود رفته اند و گفته می شود هافبک تدافعی سابق اینترمیلان و پورتو در صدر فهرست رویانیان قرار دارد. ویتور هوگو گومز پاسور ملقب به پله، هافبک 24 ساله ای است که مسوولان پرسپولیس مذاکره خود با او را آغاز کرده اند.



پله که ملیتی پرتغالی دارد فوتبال خود را از ویتوریا گیمارش آغاز کرد و در سن 19 سالگی به اینتر پیوست. او ابتدای فصل نیمکت نشین بود اما نیم فصل دوم آرام آرام به ترکیب اصلی نزدیک شد و حدود 15 بازی برای نراتزوری ها انجام داد. اوج بازی های پله با پیراهن اینتر در مسابقات کوپا ایتالیا بود. در مرحله یک چهارم نهایی اینتر و یوونتوس رو در روی هم قرار گرفتند و پله در بازی برگشت ورزشگاه المپیک تورین یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت. وظیفه پله در آن مسابقه بستن فضای خط میانی بود و در نهایت مائورو کامورانزی به خاطر خطا روی او از زمین مسابقه اخراج شد. پله در بازی فینال کوپا ایتالیا هم مقابل رم به  میدان رفت و از فاصله 30 متری توانست تک گل تیمش را وارد دروازه جالوروسی ها کند.

پس از حضور مورینیو، اینتر برای خرید ریکاردو کوارسما مجبور شد پله را به عنوان بخشی از قرارداد راهی پورتو کند. فریرا سرمربی پورتو هیچ اعتقادی به پله نداشت و این هافبک پرتغالی خیلی زود زادگاهش را ترک کرد. در سال 2009 پله در یک قدمی پیوستن به جنوا بود اما در نهایت به صورت قرضی راهی رئال وایادولید شد و 23 بار در لالیگا به میدان رفت. پله دو فصل گذشته را در لیگ ترکیه سپری کرده و با پیراهن شماره 8 اسکیسهیر اسپور به میدان می رود.

این هافبک سیه چرده بیشتر به عنوان هافبک باکس تو باکس شناخته می شود و وظیفه پوشش دادن فضاهای خالی خط هافبک و تغذیه دیگر هافبک ها و مهاجمان تیم را برعهده دارد. خصوصیاتی که می توان به نقش باستین شوان اشتایگر در تیم ملی آلمان تشبیه کرد. باتوجه به قرارداد 3 ساله پله با این تیم ترک و باقی ماندن فقط یک سال از این قرارداد، جذب این هافبک پرتغالی غیرممکن به نظر نمی رسد، اما تا به حال سابقه نداشته بازیکنی 24 ساله با سابقه حضور در برترین لیگ های اروپایی راه ایران را در پیش گیرد.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ, تیم آخر در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه درباره بزرگترین قرارداد مالی تاریخ فوتبال ایران/چک های اسپانسر محیطی لیگ برگشت خورد؟



اخبار,اخبار ورزشی,بزرگترین قرارداد مالی تاریخ فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی - شایعه درباره بزرگترین قرارداد مالی تاریخ فوتبال ایران/چک های اسپانسر محیطی لیگ برگشت خورد؟

 اسپانسر تبلیغات محیطی سازمان لیگ باید تا هفته قبل بخش عمده ای از قراردادش با فدراسیون فوتبال را پرداخت می کرد ، رقمی بیش از 10 میلیارد تومان .

  اخبار خوشایندی از راهروهای فدراسیون فوتبال شنیده نمی شود. شایعه مهمی دهان به دهان می گردد. شایعه برگشت خوردن چک های شرکت کانون آگهی ایران نوین . شرکتی که در مزایده ای بزرگ توانست قراردادی نجومی با فدراسیون فوتبال ایران ببندد. درحالی که در سال های گذشته سازمان لیگ تبلیغات محیطی را به قیمت نازل 16 تا 18 میلیارد تومان واگذار می کرد ، این بار این شرکت در مزایده ای برای دو سال قراردادی 160 میلیارد و 700 هزار تومان ، توانست برنده این مزایده باشد.

 

درحالی این مزایده از آن شرکت برنده شد که آنها فقط 700 هزار تومان بیشتر از شرکت دیگر پیشنهاد داده بودند. شرکتی که در 3 سال گذشته با قیمتی نازل تبلیغات را در اختیار داشت. اینکه چطور شرکتی که تا سال قبل برای پرداخت کمتر از 20 میلیارد تومان مشکل داشت ، چگونه این پیشنهاد را به 4 برابر تبدیل کرد پرسشی بود که از سوی مدیران سازمان لیگ بی پاسخ ماند اما با عقد این قرارداد که زیر نظر خیلی از نهادهای نظارتی بسته شد به برگ برنده ای تبدیل شد برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال. حالا خیلی از تیم ها برنامه ریزی کرده اند که این فصل بیش از 50 درصد هزینه های تیمداری شان را از این پول بدست بیاورند اما انگار همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

 

درحالی که صبح دوشنبه جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار می شود ، خیلی از اعضا نگران به تاخیر افتادن پرداخت های برنده تبلیغات محیطی هستند. این شرکت  به گفته مهدی تاج باید تا قبل از شروع فصل 24 میلیارد تومان به فدراسیون می داد.

حالا اما موعد تعدادی از پرداخت های این شرکت گذشته و این پچ پچ در فدراسیون فوتبال پیچیده:« چرا چک ها پرداخت نشدند.» بحثی که قرار است در جلسه صبح دوشنبه هیات رئیسه به جدیت بررسی شود.

خبرآنلاین برای بررسی این شایعه با مهدی تاج ، رئیس سازمان لیگ تماس گرفت. او که مسئول این قرارداد است با شنیدن این سئوال به خبرنگار ما گفت:« چک ها برگشت خورده؟ نمی دانم! پیگیری می کنم. باید از همکارانم بپرسم.»

تا ساعاتی دیگر و بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به این ابهام پاسخ داده می شود که آیا بزرگترین قرارداد مالی تاریخ فوتبال ایران به بن بست رسیده است؟
اخبار ورزشی - خبر آنلاین